STRUČNJACI OTKRILI KAKO ZAŠTITITI KOŽU OD SUNCA: Predstavljen Projekt 'Ne čekaj, CHECKiraj'

S ciljem senzibiliziranja javnosti te kontinuirane edukacije o važnosti zaštite kože pri izlaganju UV zrakama sunčevog zračenja, prije svega mladih, Eucerin dermokozmetička marka 120-godišnje tradicije u njezi i zaštiti kože lica i tijela, te marketinška agencija Omega komunikacije pod pokroviteljstvom Adria Media Zagreb i magazina Story pokrenuli su društveno-odgovorni projekt 'Ne čekaj, CHECKiraj'.

promo

U Hrvatskoj raste broj novootkrivenih melanoma, a građani se obraćaju liječnicima sa zakašnjenjem, kada je bolest često već u uznapredovalom stadiju, što značajno smanjuje vjerojatnost izlječenja. No, ako se melanom otkrije u ranom stadiju, petogodišnje preživljenje iznosi preko 90%, što ukazuje u kojoj su mjeri prevencija i edukacija o prihvatljivom ponašanju na suncu važni. Upravo je to cilj nacionalnog projekta ‘Ne čekaj, CHECKiraj' u organizaciji magazina Story, brenda Eucerin i agencije Omega komunikacije predstavljenog danas u Hotelu Amadria Park u Zagrebu kojeg su dolaskom podržale i brojne osobe iz javnog života.

promo 

U Hrvatskoj je trend rasta broja novootkrivenih melanoma, zloćudnih promjena na koži. Nepobitna činjenica je: obraćanje liječnicima sa zakašnjenjem, kada je bolest često već u uznapredovanom stadiju, čime se značajno smanjuje vjerojatnost izlječenja. Ako se melanom otkrije u ranom stadiju, petogodišnje preživljenje iznosi 90%, time je vrlo jasan naglasak na prevenciji i edukaciji, osobito o prihvatljivom ponašanju izlaganja suncu. Iako je sunce izvor života, dugotrajna, neodgovarajuća izloženost UV zračenju, nažalost, doprinosi i riziku za nastanak predkanceroznih i dalje kanceroznih promjena kože.

promo 

S ciljem senzibiliziranja javnosti te kontinuirane edukacije o važnosti zaštite kože pri izlaganju UV zrakama sunčevog zračenja, prije svega mladih, Eucerin dermokozmetička marka 120-godišnje tradicije u njezi i zaštiti kože lica i tijela, te marketinška agencija Omega komunikacije pod pokroviteljstvom Adria Media Zagreb i magazina Story pokrenuli su društveno-odgovorni projekt 'Ne čekaj, CHECKiraj'.

promo 

O važnosti ne-čekanja, nego čekiranja govorili su na današnjem panelu dr. Dora Madiraca Glasović, specijalistica dermatovenerologije i subspecijalistica pedijatrijske dermatologije, dr. sc. Mirela Šentija Knežević, pomoćnica pročelnice Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom i Nebojša Subanović, meteorolog portala meteo-info.hr i klimatolog Instituta za primijenjenu ekologiju Oikon.

promo 

Stručnjaci su istaknuli važnost prevencije te upozorili da je svaku novonastalu tvorbu na koži ili bilo kakvu promjenu u boji, veličini i izgledu potrebno provjeriti dermatološkim pregledom, a ukazali su i na važnost pravovremene i adekvatne zaštite kože od sunca, ne samo na godišnjem odmoru, već i tijekom cijele godine bez obzira na vremenske prilike. Ne čekajte, nego CHEKirajte.

Doktorica Madiraca Glasović istaknula je važnost samopregleda kože koji bi svatko trebao napraviti sam kod kuće jednom mjesečno.

'Mi uvijek naglašavamo tu važnost samopregleda kože. Svatko od nas može napraviti pregled kod kuće jednom mjesečno, pregledati cijelu kožu, od glave do pete, ne zaboraviti vlasište, stopala... Dakle, potrebno je pregledati se i ako primijetimo neku promjenu oblika ili boje koja izgleda nesimpatično, nešto što odskače od svega ostalog što imamo na koži treba se javiti na pregled', kaže ona.

Predstavljanje projekta su dolaskom podržale i brojne osobe iz javnog života – Loredana Bahorić, Tihana Harapin Zalepugin, Nikolina Minovska, Katarina Madirazza, Andrea Solomun, Hrvoje Vukov, Marija Borić i Janja Benić (Janjolinka), Lorin Nukić, Patricia Vodopija, …

promo 

Projekt 'Ne čekaj, CHECKiraj' je nacionalni projekt nastao u suradnji s dermatološkim poliklinikama u Hrvatskoj, koji će građanima omogućiti besplatan pregled madeža i kroz relevantan medijski sadržaj magazina Story – kao i suradnju s brojnim stručnjacima iz područja dermatologije - educirati i potaknuti ih na brigu o zdravlju kože. Uz Story, nositelj projekta i dermokozmetički partner je Eucerin - ujedno izbor br.1 u zaštiti kože od sunca u hrvatskim ljekarnama (prema vrijednosnim podacima za razdoblje od 2016. do 2022. godine).

promo 

Story, Eucerin i Omega komunikacije zahvaljuju dermatološkim poliklinikama koje su za građane omogućili besplatne preglede madeža. To su Poliklinika Bagatin, Derma Studio, Poliklinika Duduković Kisić, Poliklinika Estera, Poliklinika Dr. Jakić, LF Poliklinika, Poliklinika Sinteza te Poliklinika Šoš iz Osijeka.

promo 

Za besplatan pregled madeža možete se jednostavno prijaviti ovdje.

Čitajte Story, informirajte se o ovoj zdravstveno i preventivno važnoj temi, zaštite se od UV zračenja i - ne čekajte, nego CHEKirajte sve promjene na koži.

Više fotografija s predstavljanja ovog društveno-odgovornog projekta pogledajte u našoj galeriji.