Kako je šljivovica osvojila Škote i što se krije iza zanimljivih plakata na edinburškim ulicama?

Predstavom "Mama i ja više ne razgovaramo“, u kojoj glavnu sporednu ulogu 'igra' Maraskina šljivovica, britanska glumica hrvatskih korijena Milanka Brooks oduševila na poznatom Fringe festivalu

promo

Britanska glumica hrvatskih korijena Milanka Brooks, sa svojom predstavom "Mama i ja više ne razgovaramo“ bila je zvijezda ovogodišnjeg Fringe festivala, koji u škotsku prijestolnicu Edinburg svake godine privuče milijune posjetitelja iz cijelog svijeta. Milanka, koju, ozmeđu ostalog, znamo po ulozi Elene Tulaska u seriji Black Mirror, oduševila je publiku svojim stand up nastupom, no nešto je drugo, pomalo neočekivano, privuklo nevjerojatno veliku pažnju publike – Maraskina šljivovica. Autentična rakija koja je u našim krajevima često rješenje za sve životne situacije ima i glavnu sporednu ulogu u predstavi te na plakatima kojim se predstava promovira po edinburškim ulicama. O kojem se to piću radi, zaintrigiralo je mnoge, pa su tako i najčitanije škotske novine The Scotsman pisale o izvsnoj Maraskinoj rakiji. A da sve ne bi ostalo samo na 'teoriji', posjetitelji Fringe festivala mogli su degustirati i kupiti ovo popularno piće.

promo 

Milanka po svojoj majci potječe iz naših krajeva, što koristi kao inspiraciju za svoju novu hit predstavu u kojoj na komičan način prikazuje kompleksan odnos i odrastanje uz snažnu ulogu majke, a Maraskina šljivovica igra glavnu sporednu ulogu kao lijek za svaku boljku i rješenje za svaki problem. Suradnja ove poznate britanske glumice i poznatog Maraskinog pića dogodila se prirodno, jer glumica navodi kako je šljivovica omiljeno piće njene obitelji već dugi niz godina. Milanka će ujedno postati i glavna brand ambasadorica za Maraskine proizvode na području Velike Britanije i Škotske te se iznimno veseli već sada uspješnoj suradnji.

“Moja majka Mileva i naši balkanski korijeni velika su inspiracija za ovu predstavu, Maraskina Šljivovica veliki je dio te priče. Svi znamo koliko je duboko ukorijenjen ljubav našeg naroda prema ovom piću i koliko je dio folklora i svakodnevnog života. Uz šljivovicu idu i sreća i tuga i slavlja i žalosti, a nećemo se lagati, otjerala je i tko zna koliko prehlada i temperatura. Iznimno me raduje ova suradnja i sretna sam jer će toliko ljudi moći probati i doživjeti ovu magiju u boci, našu čarobnicu Maraskinu Šljivovicu” izjavila je Milanka Brooks.

Maraska sa svojom dugom tradicijom proizvodnje uistinu cijenjenih alkoholnih pića širi svoja poslovanja van granica Lijepe naše. Maraska, članica Stanić grupe, nedavno je potpisala ugovor o distribuciji Maraschina s jednim od najvećih distributera za jaka alkoholna pića u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Ove godine Maraska će po prvi put sudjelovati na Berlin Bar Convent (BBC), jednom od najvažnijih međunarodnih sajmova posvećenih barovima, pićima i ugostiteljskoj industriji.

promo 

“Suradnja s Milankom došla je tako prirodno i izvrsno se uklopila u naše planove o širenju našeg brenda van granica Lijepe naše. Iznimno smo ponosni da je Maraskina šljivovica zvijezda ovog velikog međunarodnog festivala. Intenzivno radimo na plasiranju naših proizvoda na strana tržišta, tako ćemo ove godine po prvi puta sudjelovati na berlinskom BBC-u s Maraschinom, predstavljajući bogatu povijest i svijetlu budućnost ovog jedinstvenog proizvoda”, izjavila je Nina Stanić, direktorica marketinga Stanić grupe.

Prisustvo na ovom uistinu velikom svjetskom festivalu, korak je dalje u širenju i predstavljanju Maraske novoj publici. Jednako tako, zanimljivo je napomenuti i kako je upravo Maraskina Šljivovica najprodavanija šljivovica u Sjedinjenim Američkim Državama. Maraskini proizvodi prisutni su i mnogi europskim zemljama, a cilj kompanije je i dalje osnaživati strategiju izvoza i postati što veći dio retail i HoReCa asortimana u inozemstvu.