Kraš se i ove godine pobrinuo da u blagdansko ozračje uđemo praćeni zamamnim i neodoljivim okusima koji se savršeno slažu s prohladnim zimskim danima i prvim snježnim pahuljama. A da bi slatki darovi i u ovim novim okolnostima na vrijeme razveselili naše najdraže, tu je suradnja Kraša i Hrvatske pošte zahvaljujući kojoj pokloni brzo stižu u domove diljem Hrvatske.
U ponudi na Žutom kliku nalaze se paketi puni Kraševih poznatih slatkiša pa je tako
moguće naručiti Slatki božićni paket, Slatki dječji paket i Slatki obiteljski paket. Tu je i
iznimno koristan i maštovit paket za pečenje kolača sa svim potrebnim za izradu najfinijih
blagdanskih slastica. Iako slatki pokloni već i sami nose jasnu poruku ravno do srca osobe kojoj ih darujemo, narudžbom Kraševih slastica putem Žutog klika moguće ju je još jasnije izraziti odabirom opcije slanja personalizirane čestitke prepune najljepših želja.
Krašev blagdanski asortiman bogat je prigodnim proizvodima koji su sjajan izbor za punjenje dječjih čizmica ili stavljanje pod okićenu jelku. Među njima su i slatkiši koji su
svima već poznati, ali su za prosinac odjenuli svečano blagdansko ruho, kao i sasvim novi
proizvodi u ograničenom izdanju.
Kad bi Božić imao okus, bio bi to okus medenjaka, složit će se mnogi koji će u novom okusu Domaćice pronaći svoju dozu blagdanske sreće. Domaćica s okusom medenjaka oduševljava sjajnom kombinacijom svima poznatog keksa, uz koji su odrastale generacije, i zamamne arome medenjaka.
Zlatna, premium izdanja čokolada Dorina također kriju jedinstvene blagdanske okuse, poput primjerice Dorine Apple Pie koja nas u trenutku vraća u djetinjstvo kad smo s bakama pekli ukusne pite i prstima sakupljali ostatke smjese s dna posude. U zlatno izdanje odjenula se i Dorina s cijelim lješnjacima koju ne treba posebno predstavljati, a pridružuju im se još dva nova okusa – Dorina Naranča koja donosi provjereno dobar spoj osvježavajućeg okusa voćne kraljice zime i ukusne čokolade te Dorina s hrskavim bademima i kiselkasto-slatkim komadićima višanja. Najprodavanije Dorine, mliječna i Noissete, za blagdan dolaze u svjetlucavoj crvenoj hologramskoj foliji kako bi u punom sjaju zablistale u rukama sladokusaca.
Za ljubitelje klasike nepogrešiv su odabir praline s mirisom tradicije – Bajadera, Griotte i
Fontana, dostupne u različitim pakiranjima za svaku prigodu. Za sve one koji se nikako ne
mogu odlučiti koji im je slatkiš najdraži tu je Slatka bajka puna poznatih slastica i hrskavih
štapića, umotana u vrećicu s omiljenim Kraševim likovima. Čak je i Mini Tortica upakirana
u hrskav snježni paketić, a voćni okusi pjenasto-gumene Ki-Ki Xmas gumioze poprimili su
zabavne oblike bora, zvijezde repatice, čizmice, soba, Djeda Božićnjaka i medenjaka.
Veselje zbog posebnih blagdanskih iznenađenja iz Kraševe riznice sreće svi kupci mogu
izraziti i na društvenim mrežama koristeći jedinstvene Kraševe stickere/gifove sa
zabavnim blagdanskim porukama.
O Krašu
Povijest Kraša započinje u Zagrebu, na temeljima tvornice za proizvodnju čokolada Union koja je osnovana 1911. godine kao prvi industrijski proizvođač čokolade u jugoistočnoj Europi. Dvanaest godina kasnije zagrebačko poduzeće Bizjak započelo je s proizvodnjom dvopeka, keksa i vafla, a 1959. godine te se dvije tvornice s još nekoliko manjih proizvođača ujedinjuju pod zajedničkim imenom antifašističkog borca i sindikalista Josipa Kraša. Kraševa je povijest obilježena velikim uspjesima i prekretnicama, među kojima su i titula dobavljača kraljevskog dvora u Beču i Budimu 1913. godine te početak proizvodnje prvih bombona s crtom 1936. godine, najtanje čokolade na svijetu 1938. godine ili prve robne marke na ovim prostorima 1946. godine. Danas je Kraš suvremena kompanija koja se uspješno prilagođava izazovima i zahtjevima tržišta, a svoje poslovanje temelji na najvišim standardima kvalitete, bogatstvu asortimana, prepoznatljivim brendovima i stoljetnoj tradiciji. Zajedno s tvornicama Karolinom iz Osijeka i Mirom iz Prijedora čini
Kraš Grupu, vodećeg konditorskog proizvođača u jugoistočnoj Europi koji zapošljava oko 2.500 radnika. Više od polovice ukupne proizvodnje plasira na domaće tržište, dok ostatak izvozi na brojna inozemna tržišta, uključujući države u okruženju, Zapadnu Europu te prekomorska tržišta Australije, Kanade i Sjedinjenih Američkih Država, kao i pojedinih azijskih i afričkih zemalja.