TJEDAN LJEPOTE: Najveći projekt Udruženja kozmetičara Republike Hrvatske

Udruženja kozmetičara Republike Hrvatske već osam godina za redom provodi manifestaciju Tjedan ljepote koja se održava u salonima i beauty centrima diljem Hrvatske

promo

Glavni cilj Tjedna ljepote edukacija je postojećih i novih klijenata o važnosti njege kože lica, ali i cjelokupne njege tijela. Provodeći ovu manifestaciju, Udruženje kozmetičara RH nastoji približiti usluge što većem broju klijenata, omogućiti im da se upoznaju s njihovim uslugama i radom, informirati ih da saloni ne nude samo tretmane uljepšavanja, već njihove usluge imaju važnu ulogu i u očuvanju zdravlja.

promo  Marija Šuško Karlić, predsjednica Udruženja kozmetičara RH

Predsjednica Udruženja kozmetičara Republike Hrvatske, Marija Šuško Karlić otkriva sve prednosti projekta ne samo za salone već i za klijente. „Tijekom osam godina provođenja ove manifestacije više od 100 salona iz svih djelova Hrvatske sudjelovalo je u Tjednu ljepote. Njihova iskustva su različita, ali ono što je nama najvažnije je da pored novih salona koji se prijavljuju uvijek imamo i stalne salone koji su s nama u ovoj priči od samih početaka. To je svojevrsna potvrda uspješnosti i potrebe ovog projekta.“

Iskustvo salona koji su sudjelovali u Tjednu ljepote nosi dobre i pozitivne povratne informacije koje potvrđuju da su tijekom trajanja Tjedna ljepote uspjeli povećati svoj promet u salonu te da su dobili neke nove klijente, što i jest jedan od razloga zašto saloni sudjeluju u ovoj manifestaciji.

Humanitarna strana Tjedna ljepote

Od samih početaka Tjedan ljepote ima i svoju humanitarnu stranu, na što je Udruženje kozmetičara izuzetno ponosno. Uvijek se dio od iznosa kotizacija donira u humanitarne svrhe čime se pomaže onima kojima je pomoć u tom trenutku najpotrebnija.

promo 

“Svojim humanitarnim dijelom, svake godine, nastojimo obuhvatiti što različitije skupine društva. Ove godine u suradnji s Udrugom RTL pomaže djeci dio prikupljenih sredstava donirat ćemo njima za provedbu njihovih projekata kojima pomažu našim najmlađim sugrađanima – djeci. Drago nam je da ovim projektom možemo bar malo pridonijeti njihovom sretnom i zdravijem odrastanju”.

Udruženje kozmetičara i kroz druge svoje projekte uvijek nastoji osigurati provedbu i humanitarnog dijela. Pa tako i uslijed pandemije Korona virusom, ali i nesretnih potresa koji su pogodili sjever Hrvatske, nastoje pomagati salonima koji su se našli u bezizlaznim situacijama.

Važnost edukacije

Edukacija o važnosti njege kože, ali i cijelog tijela, iznimno je važna. Slijedeći upute profesionalaca, rezultati kod klijenata su neizbježni na radost obje strane. Klijentima je danas dostupno puno informacija preko interneta, kao i brošura, ali oni sami ne vide stvarno stanje kože, kao što je vidi terapeut. Nepravilnom njegom kože može se napraviti poprilična šteta. Stoga i jest jedino riješenje dobra edukacija.

“Iz osobnog iskustva mogu reći da klijenti žele biti educirani i žele znati više. Kada im terapeut, koji je puno uložio u svoju edukaciju, pravilno predstavi i obrazloži zašto nešto radi i zašto im je potreban baš taj tretman, koje beneficije im donosi, onda se dobije klijent koji je zadovoljan izašao iz salona. A, to i jest najvažnije. Individualan pristup klijentima je jako važan i stvara atmosferu međusobnog povjerenja ”, istaknula je Šuško Karlić.

promo 

Tjedan ljepote 2022. godine

Iako je ovogodišnje izdanje Tjedna ljepote tek završilo iz Udružena kozmetičara ističu kako već sada kreću u pripreme za iduću godinu. Jer posla je puno, a vremena uvijek fali.

Svi saloni koji žele sudjelovati u Tjednu ljepote moći će se prijaviti preko službene stranice Udruženja kozmetičara Republike Hrvatske: udruzenje-kozmeticara-hr.hr, gdje se mogu naći svi uvjeti sudjelovanja.

Sudjelovanjem u Tjednu ljepote saloni dobivaju priliku da budu medijski vidljiviji i da njihova poruka, ponuda i usluga dođe do što većeg broja ljudi. Osim toga, sudjelovanjem u Tjednu ljepote, saloni dobivaju priliku da ožive zimski mjesec tijekom kojega inače stagnira posao u svim salonima.