Božićna bajka iz Borbolete

Borboleta je snimila svoju prvu televizijsku reklamu, Financial Times ju je odabrao za jednu od najbrže rastućih tvrtki u Europi, te otvara nova prodajna mjesta po svijetu

brboleta.jpg
Foto: Stanislav Kostić

Najpoznatiji domaći brend nakita, Borboleta, i ovog nas je Božića oduševio, kako svojim novim kolekcijama, širenjem i priznanjima, tako i neodoljivom, televizijskom reklamnom kampanjom.

Prva video reklama iz Borbolete podsjetila nas je na bajkovite trenutke snježnog Božića i nova kolekcija ‘Lueur Love’, ogrlice i narukvice s motivima srca, ručno izrađenih od poludragog kamenja i srebra s pozlatom 18kt zlata, se savršeno uklopila u taj ugođaj. 

lueur (1).jpg
Foto: Stanislav Kostić

lueur.jpg
Foto: Stanislav Kostić


‘Sve što ovog Božića trebate je ljubav’, poruka je Borboleta kampanje, a mi bi uz to dodali, da trebamo i malo Borboleta nakita.


Produkcija: Marko Gregurić/STAV STUDIO
Set dizajn: Stanislav Kostić
Glume: Vivian Vidaković, Mihovil Milutina
Asistent: Željka Stiplošek

Osim čarobne nove kolekcije nakita, Borboleta je ove godine na tržište plasirala i novi program ‘Good wish souvenirs’ odnosno Suvenire dobrih želja i to ljetnu i zimsku verziju, koja je namijenjena prvenstveno prodaji kroz DM trgovine u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i drugim zemljama, ali i ostalim prodajnim kanalima. Ova blagdanska kolekcija narukvica ima vrlo atraktivne cijene, a sastoji se od osam motiva, kako prepoznatljivih obilježja Hrvatske, tako i zimskih motiva kao sto su Orašar, snježna pahulja, sob, mašnica itd… 

Foto: Stanislav Kostić

Foto: Stanislav Kostić

Osim kontinuiranog razvoja noviteta, Borboleta ne prestaje ni širiti svoje tržište te je tako ovih dana otvorila i prvo prodajno mjesto u Srbiji, točnije ‘Beogradu na vodi’ u TC Galerija, najvećem trgovačkom centru na ovim područjima, kao i još dvije trgovine u BiH te jednu u Pragu.

Plan za iduću godinu im je, kažu nam iz razvoja Borbolete, nastaviti rast i razvoj online tržišta na europskoj razini, kao i otvaranje još prodajnih lokacija u Srbiji, a i širenje putem franšize na tržište Bliskog Istoka.
Stoga nije ni čudo da je čuveni Financial Times ove godine izdvojio Borboletu kao jednu od 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi i time im odao značajno priznanje, budući da je Financial Times ipak najveći autoritet u medijsko financijskom svijetu.

Borboleta nakit, najomiljenije poklone većine žena, možete kupiti na prodajnim mjestima diljem Hrvatske, ali i putem online shopa www.borboleta.co uz pregršt pogodnosti.