Već pri prvoj posjeti web stranici novog Hrvatskog brenda WOOD Cosmetics ( www.wood-cosmetics.com) postaje jasno da nije riječ o još jednom markentiškom triku kojim se pokušava privući što širi spektar novopečenih kupaca, već o novom pristupu pojmovima ljepote i njege koji seže dublje od površine kože koju svakodnevno njegujemo.
Ljepota koju promiče WOOD Cosmetics proizlazi iz iskrenog i etičnog pristupa prema vlastitoj koži, ali i svijetu i prirodi kojom smo okruženi. Takav pristup potiče na usporavanje svakodnevnog ritma i osvješćivanje rituala kojima djelujemo na svoju unutarnju i vanjsku ljepotu. “Zadaća našeg branda puno je više od same prodaje beauty proizvoda. Prioritet nam je pružiti vam samopouzdanje bez obzira na trenutno stanje vaše kože, i pritom pronaći kozmetiku koja vam pomaže u tome.” - stoji u njihovom opisu.
Iako se ovakva filozofija suprotstavlja uobičajenom potrošačkom pristupu beauty industrije, to je prvi korak u ostvarenju dugoročnog cilja branda – potpuno transparentan način proizvodnje kao imperativ i prepoznatljiv sinonim vjernosti i samopouzdanja budućih kupaca.
“I sama sam prolazila kroz velike probleme vezane uz kožu lica. Godinama sam se bavila ovom temom, pokušavajući naći rješenje i ublažiti problematična stanja kože koja su sputavala moje samopouzdanje i normalan život.” započinje svoju priču Ana-Marija Šarić, začetnica branda.
“Fokusirajući se na znanstvene radove i stručnu literaturu, prikupljeno iskustvo i znanje pretvorila sam u uspješnu kombinaciju najkvalitetnijih sastojaka pretočenih u staklene bočice. Okupila sam tim profesionalaca, prvenstveno biokemičara koji su prema mojim uputama finalizirali formule.” , nadodaje.
Rezultat dugogodišnjeg istraživanja i rada nastanak je novog brenda na hrvatskom tržištu, čiji proizvodi nastaju pomno kontroliranim procesima u malim i probranim serijama od najkvalitetnijih prirodnih sastojaka koji će vašu kožu održati blistavom i zdravom.
Linija kozmetike WOOD COSMETICS sastavljena je od ukupno pet proizvoda.
Na prvom mjestu ističe se eliksir sačinjen od obilja aktivnih sastojaka sadržan u “Forest Rain” V+A Serumu za lice. “Za ovaj serum možemo bez sumnje potvrditi da zbog svoje kompleksne formule i sastojaka koji istodobno fokusirano djeluju na različite probleme kože, zamjenjuje šest drugih proizvoda iste kategorije.” objašnjava nam Ana-Marija. Tako on istovremeno: (1) hidratizira, (2) obogaćuje antioksidansima, (3) regulira sebum, (4) umanjuje hiperpigmentaciju, (5) potiče regeneraciju kože i (6) pojačava elastičnost smanjujući bore. Riječ je o formuli koja sadržava vitamin C, niacinamid, ekstrakt zelenog čaja te hijaluronsku kiselinu.
Na drugom mjestu nalazi se eksfolijacija kao sastavni dio suvremenih tendencija u beauty rutini, sadržana u obliku nezaobilaznog eksfolirajućeg tonera s voćnim kiselinama i hidrolatima ružine vodice - “Rosewater radiance” AHA toner. Idealan u suradnji s ostalim proizvodima, uklanja odumrle stanice kože i snižava pH kože. Time stvara nepovoljni teren za bakterije koje su, uz odumrle stanice kože, jedan od glavnih uzročnika akni.
U liniji se nalaze još i bogato njegujuće “Forest Awakening” ulje, “Forest spa” dnevna i noćna hidratantna krema za lice, te maska od zobi i gline “Green Forest”.
Zajednička značajka svih navedenih proizvoda, uz visokokvalitetne sastojke i pomno biranu formulu, jest njihovo svojstvo odgovora na potrebe kombinirane kože, ostavljajući mogućnost prilagodbe individualnim potrebama korisnika.
U nizu pojmova koji uz visoko kvalitetne sastojke i uspješne formule karakteriziraju spomenuti brend izdvaja se i pojam etičnosti.
“Stalo nam je da čuvamo planet po kojim koračamo, i sav život na njemu. Odlučite li se za neki drugi brand kozmetike koji svoje poslovanje temelji na srodnim principima, bit ćemo vam jednako zahvalni kao da ste odabrali nas.” objašnjava nam Ana-Marija Šarić.
“Ovaj projekt u svom fokusu, osim njege i dobrobiti vaše kože, ima i očuvanje planeta uz smanjenje štetnih utjecaja koji proizvodnja preparata ima na biljni i životinjski svijet. I ovo nije samo jedna od stavki koje marketinški dobro zvuče, ovo je naš plemeniti cilj.” nadodaje.
Osim što su svi sastojci veganski, kontroliranog su uvoza iz EU bez testiranja na životinjama, te sa obzirnim pristupom prema porijeklu sastojaka i radnoj etici zaposlenika uključenih u čitav proces.
Novost na našem tržištu predstavlja i refill sustav, u kojem korisnici WOOD kozmetike imaju mogućnost svoje prazne ambalaže vratiti kako bi se one ponovno napunile, i na taj način očuvale krug održivosti kojoj težimo.
Dio novaca od prodaje ide u projekt pošumljavanja Boranka, te projekt pitke vode za ugrožena područja charity: water.
“Ne prodajem vam kozmetiku. Pozivam vas da se priključite viziji da upravo vaše svakodnevne odluke direktno doprinose boljem životu na našoj planeti.” govori nam Ana-Marija.
Na web stranici wood-cosmetics.com nalazi se pet pomno odabranih proizvoda koji predstavljaju potpunu i izbalansiranu kombinaciju sastojaka za svakodnevnu rutinu njege kože, za koje jamčimo da su sve što će vašoj koži ikada trebati. Navedeni proizvodi mogu se naručiti kao set, ali i kao pojedinačni favoriti ovisno potrebama svakog korisnika. Uključujući se u Community preko mailing liste, WOOD će vam svako malo prirediti iznenađenja u obliku darova i popusta, a prvom kupnjom dobivate prvi poklon.
Pružimo napokon svojoj koži pravilnu njegu, osmjehnimo se sa samopouzdanjem životu oko nas i uživajmo na ovoj planeti obzirno i sa stilom!