Kako sudjelovati:
Sve što trebate jest snimiti moderan lifestyle materijal (fotografiju, video ili gif) s novim brojem magazina Storybook, objaviti ga na svojoj društvenoj mreži uz obavezne hastag oznake #storybook #storybookmagazin #businessmakeoverbyalgebra i tagirati magazin Storybook.
Do kada:
Primamo materijale do 20. kolovoza 2019., nakon čega urednički tim koji čine glavna urednica magazina Storybook Vanja Ljubić, izvršna urednica Ana Herceg i art director Mario Celinšćak biraju pobjednika ili pobjednicu.
Pobjednik dobiva:
Program obrazovanja „Specijalist za internetsko oglašavanje“ sadrži sve što je nužno za uspješno pripremanje, vođenje i analiziranje online promotivnih kampanja, i to prema najnovijim trendovima i zahtjevima tržišta.
Polaznici će unutar 160 sati nastave raditi na stvarnim projektima, postavljati, pratiti i analizirati online promotivne nastupe i raspolagati budžetom za online oglašavanje. Koristit će Google AdWords uz pomoć certificiranih trenera i naučiti se snalaziti u Google Analyticsu i koristiti njegove podatke za poboljšanje reklamnih kampanja. Upravljat će zajednicom sljedbenika na Facebooku i Twitteru i pripremati newsletter kampanje. Uz to, naučit će slušati što korisnici govore o njihovom brandu i o konkurenciji u bespućima interneta.
Svaka nastavna cjelina se sastoji od neophodnog teorijskog dijela edukacije, a polaznici će se, uvidom u stvarne projekte, upoznati s dobrom i lošom praksom. Edukacija se zatim nastavlja primjenom teorijski prikazanih informacija kroz tematski prilagođenu vježbu.
Program obrazovanja odgovara na potrebe tržišta rada i nedostatak stručnjaka specijaliziranih za Internet oglašavanje na tražilicama, web stranicama i društvenim mrežama te njihovu mjerljivost i optimizaciju. Orijentiran je na planiranje budžeta, alate i tehnike oglašavanja putem Interneta kao komunikacijskog kanala te korištenje prikupljenih informacija u svrhu optimizacije oglašavanja. Polaznicima će pružiti sveobuhvatnu edukaciju i povećati njihovu konkurentnost na hrvatskom, ali i na europskom i svjetskom tržištu.
Profimedia
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju