Shinjuku je najveća četvrt za šoping i zabavu, nalazi se oko Shinjuku postaje, velikog transportnog huba i najužurbanije stanice na svijetu. Tu su pozicionirane najveće robne kuće, flagship trgovine, kao i outleti velikih japanskih elektroničkih dobavljača u kombinaciji s drugim trgovinama i buticima.

Oko postaje Shibuya nalazi se druga velika šoping lokacija, a poznato je mjesto i rođenja mnogih mladenačkih japanskih trendova. Tamo možete pronaći mnoštvo poznatih i nepoznatih modnih trgovina i butika uključujući visoku modu. Harajuku je rascijepljen između visoke mode i trendova za mlade.

Omotesando je poznat kao Champs-Elysees Tokija, velika avenija s buticima visoke mode, kafeima i nekoliko trgovina vodećih dizajnera.

Ginza je prepuna robnih kuća, butika, galerija i trgovina dizajnerskih brendova. Skoro svaki vodeći japanski i međunarodni brend iz svijeta kozmetike i mode je prisutan ovdje, baš kao i vodeći elektronički brendovi. Nihonbashi s druge strane više nudi tradicionalnu robu i lokalnu hranu.

Budući je u pitanju vrlo bogata i šarolika ponuda, pomaže znati koja su omiljena šoping mjesta osoba direktno kreiraju modne trendove.

Bulgarijev dizajner satova Fabrizio Buonamassa-Stigliani je oduševljen identitetima koje nosi svaki od dijelova grada, kao na primjer Akihabra sa svojim trgovinama elektronike i stripova, Itoya mu je omiljeni dućan, tamo pronalazi originalne japanske papire, tinte i olovke. U Ginzi voli posjećivati multibrand trgovinu Wako koja nude sve, od satova do hrane. Zanimljivo je da se nalazi u jednoj od rijetkih zgrada tog dijela grada koje nisu razrušene u Drugom svjetskom ratu.

Julie de Libran, umjetnička direktorica brenda Sonia Rykiel obožava Daikanyama T knjžaru i kafić koji nudi nevjerojatan izbor japanskih časopisa. Ljubiteljica je vintage odjeće, a Laila Vintage joj je omiljeno mjesto na kojem pronalazi zanimljive komade francuskog dizajna iz 60-ih.

Dizajner interijera Daniel Hopwood voli robnu kuću Isetan koja nudi obilje muške odjeće, a posebno ga zabavlja dio s artiklima za uređenje interijera, gdje se na tjednoj bazi izmjenjuju lokalni dizajneri koji izlažu svoje proizvode. U Tokiju je otkrio i svoju omiljenu knjižaru Tsutaya, u sklopu njena tri paviljona nalazi se i cijela sekcija u potpunosti posvećena automobilima te nevjerojatna količina knjiga iz svih dijelova svijeta.

Victoire de Taillac -Touhami, suosnivačica beauty kuće Buly 1803 zbog uređenje interijera voli posjetiti dio u tornju Shibuya Hikarie jer nudi mnoštvo japanskih proizvoda, kao i izvrsnu kavu, dok joj je Wego omiljeno mjesto gdje kupuje odjeću za djecu.

Kreativni direktor Drake's-a Michael Hill je najviše oduševljen japanskim postolarom Yohei Fukuda, dok modna dizajnerica Gabriela Hearst voli odlaziti u četvrt Aoyama koja nudi neobične japanske brendove, ali i poznate dizajnerske marke. Omiljeni su joj Loveless, Drawer i Dover Street Market koji uz nove nudi velik broj etabliranih imena.

Više nego sigurno je da ćete u Tokiju imati šoping za pamćenje. Ukoliko ste više intuitivan tip, prepustite se svom sedmom čulu jer gotovo je nemoguće da budete razočarani šopingom u ovom nevjerojatnom gradu.

V.S.

Profimedia