Billy Tannery
Stara farmerska građevina u Midlandsu mjesto je odakle stižu kožni predmeti koji čine razliku. Mekani kožni ruksaci i aktovke Billyja Tanneryja napravljeni su od ostataka kozje kože, a  za svaku se kožu zna točno s koje farme stiže s garancijom koja jamči određene uvjete uzgoja i načina života životinje kao i način na koji je humano okončan. Uz to ide i vrhunska obrada i tretiranje kože zbog čega je mekana i glatka, a u ovom slučaju naprtnjače se mogu kupiti po cijeni od 650 funti u crnoj, kestenjastoj ili šumsko zelenoj boji, kao i aktovke, a dragulj kolekcije je 2.495 funti vrijedan Cecil’s Case, luksuzna kožna aktovka nastala u suradnji s poznatim izrađivačem kožnih predmeta Charlesom Lauriejem. Više na billytannery.co.uk.

Robe de Voyage
Printane tunike, mantili i marame u živim bojama inspirirane su putovanjima osnivačice Jessice Linklater, a  izrađene su od khadi pamuka. U pitaju je tvrtka koja je nagrađena nagradom Butterfly Mark za samoodrživost. Kolekcije se proizvode u malom broju komada, kroji ih se u Parizu od ručno predenog khadi pamuka, koji izrađuje partnerski kolektiv iz zapadnog Bengala, dok se print radi u Delhiju. Više na  robedevoyage.com.

Reclaim Mallorca
Reclaim Mallorca prodaje prekrasne torbe koje su izrađene držeći se pravila: oporavi, popravi,  restauriraj, ponovo upotrijebi i recikliraj. Izrađene su na Mallorci od korištenih materijala te su vrlo chic i pametno dizajnirane. Više na reclaimsl.com. 

Pili Restrepo
Draguljarka Pili Restrepo lansirala je svoj veseli, no ipak sofisticirani brenda 2017. godine.  Jedno od glavnih obilježja njenog nakita su izvori odakle uzima materijale. Popularni BG prsten po cijeni od 1450 dolara je tako izrađen od žutog zlata bez žive. U pitanju je jednostavan i moderan dizajn spojen sa samoodrživim luksuznim materijalima. Uz to dio novca zarađen od Beget kolekcije se donira udruzi za zaštitu okoliša Pure Earth. Više na pilirestrepo.com.

Antibad
Internetska trgovina bivše manekenke Agathe Lintott donosi kolekcije 24 ženska brenda, koja se proizvode od Europe do Koreje i SAD-u. Sve što nudi je u skladu s njenim etičkim uvjerenjima, no ujedno u pitanju su predmeti koji su vrlo trendi, puni stila i boja. Antibadov poslovni model se bazira na potpunoj transparentnosti od etičkog bankarstva do carbon- neutralnog shippinga, a uz to idu naravno samoodrživa priroda samih proizvoda, koji su podijeljeni u devet kategorije koje naznačuju po čemu su ti proizvodi u etičkom i samoodrživom smislu dobri. Više na antibadstore.com.

V.S.

Foto: press, Profimedia