Beauty aplikacije koje online kupnju čini neodoljivom

Zbog zatvaranja trgovina i parfumerija, kao i zbog zaštite od virusa, u mnogim slučajevima isprobavanje dekorativne kozmetike je postalo nemoguće, zabranjeno, odnosno opasno. S druge strane beauty brendovi već neko vrijeme na sve moguće načine pokušavaju online šoping iskustvo učiniti što sličnije onome u fizičkom prostoru. Putem različitih mobilnih aplikacija nude sve od savjeta preko isprobavanja šminke i evaluacije kože.

Press

Tako je L’Oréal Paris razvio svoju Virtual Try On aplikaciju koja nudi make up i proizvode za kosu. Putem ove mobilne aplikacije njihove make up proizvode u preko stotinu nijansi može se isprobati i online. Korištenjem selfija ili live kamere može se također isprobati i različite nijanse boje za kosu, a split screen nudi i brzu usporedbu različitih nijansi.
Sephora Virtual Artist je aplikacija koja također daje mogućnost da se isprobaju različite nijanse ruževa i dekorativne kozmetike općenito, no nudi i alat koji može sugerirati koji ruž vam najbolje paše uz outfit, kao i to da možete uploadati svoju fotografiju te izabirati između različitih lookova onaj koji vam najbolje pristaje.

Press 

Ulta Beauty uz pomoć aplikacije Glam Lab predstavlja proizvode prema kategorijama i brendovima te tako olakšava na primjer pretraživanje svih boja omiljene linije ruževa, a zatim jednostavno prebacivanje na pudere, sjenila za oči i druge proizvode.

Press 



Beauty tech čarobnjaci Perfect Corp su pak napravili svoju aplikaciju YouCam Makeup. Koriste najsuvremeniju tehnologiju kako bi ponudili bogatu lepezu prijedloga za stiliziranje, ali i evaluaciju kože. Aplikacija skenira fotografiju kako bi locirala bubuljice, bore ili pigmentacije i na osnovu toga sugerira proizvod. Također nudi i vrlo realističan alat za izbor make-up lookova, kao i individualne konzultacije te live stream beauty vodiče.

Press 

My Beauty Matches ima pak bazu od više od 40 tisuća proizvoda na svojoj internetskoj stranici i koristi algoritma koji nudi personaliziranu uslugu. Odgovori na preliminarna pitanja o dobi, tipu kože, kose i problemima s kožom generiraju selekciju proizvoda koja će najviše odgovarati kupcu.

Press