Pariški tjedan visoke mode, zbog globalne pandemije uzrokovane širenjem koronavirusa, po prvi se puta u povijesti održava virtualno. Trodnevni digitalni event tako, u ponešto drugačijoj maniri, predstavlja kolekcije velikih imena svjetske mode kao što su - Iris Van Herpen, Christian Dior, Giambattista Valli, Maison Margiela i, naravno, Chanel.
Upravo je na tom neobičnom, virtualnom tjednu mode u Parizu kreativna direktorica Chanela Virginie Viard predstavila svoju treću kolekciju za luksuznu parišku kuću, onu namijenjenu nadolazećoj hladnoj sezoni. U trideset fotografija koje potpisuje Mikael Jansson, a na kojima se kao modeli pojavljuju Adut Akech i Rianne Von Rompaey, Virginie Viard publici prezentira kolekciju kao posebno sjećanje na svog slavnog i nikad prežaljenog prethodnika Karla Lagerfelda koji je svojim dugogodišnjim radom odredio estetiku kuće.
Kolekcija na poseban način miješa eklektične linije inspiracije i snažne, buntovne punk reference povezuje s motivima 18. stoljeća. Poprilično inspirirana i opatijom Aubazine, gdje je Gabrielle Chanel provela djetinjstvo, Viard je u kolekciju upetljala i prepoznatljive elemente duge i bogate Chanelove ostavštine kao što je fokus na nakit, odjeća od tweeda te, naravno, ikonični blejzeri u chic kompletima.
"Kada sam kreirala novu kolekciju, razmišljala sam o punk princezi koja izlazi iz Le Palacea u zoru", objasnila je dizajnerica te dodala: "Kolekcija je više inspirirana radom i estetikom Karla Lagerfelda nego što je inspirirana s Gabrielle Chanel. Karl bi zasigurno išao u Le Palace, a u svom bi društvu imao te vrlo sofisticirane dame koje su istovremeno i vrlo ekscentrične". S kolekcijom posvećenom Lagerfeldu ili ne, posebno je lijepo vidjeti da renomirana pariška kuća nastavlja s radom unatoč izazovnim vremenima.