Kako bi pjevala Marilyn Monroe - Diamonds Are a Girl's Best Friend

Upoznajte brend koji je mješavina luksuza i humora, a rezultira modularnim, fleksibilnim i posve drugačijim komadima savršenog nakita koji obožava i Zaha Hadid

Press

Jedna od najpoznatijih scena u povijesti filma definitivno je ona u kojoj slavna Marilyn Monroe u kultnom filmu 'Muškarci više vole plavuše' pjeva: "Diamonds Are a Girl's Best Friend'... Ili možda ipak ona u kojoj obožavana Audrey Hepburn u filmu 'Doručak kod Tiffanyja' očarano gleda u izlog s dijamantima?

Zna to i Alia Mouzannar, šesta generacija draguljara u Beirutu, koja zajedno s ocem i rođacima radi za The House of Aziz & Walid Mouzannar.

Uz to ona je i arhitektica te kreativna sila brenda koji je mješavina luksuza i humora, a rezultira modularnim, fleksibilnim i posve drugačijim komadima nakita. Syma Debbané, direktorica online galerije House of Fly među ostalim izdvaja In-Folio naušnice, koje stoje 5.500 funuti, a vrhunski su primjer njene estetike. Izrađene od 18 karatnog zlata i dijamanata, mogu se skraćivati i produljivati te nositi s prednje ili stražnje strane ovisno o stilu, stanju ili outfitu onog tko ih nosi.

Press 

Press 

Ovaj pametni i nadasve moderan dizajn pretvara se u djelo rukama vještih bejrutskih obrtnika, koji ne skrivaju utjecaj „tradicionalnih orijentalnih tehnika“, kaže Mouzannar. Ona proces počinje skicom, a zatim kreće u izradu prototipa od bilo kojeg materijala od kojeg se može napraviti nakit.

„Režem ga i presavijam, dok se dizajn ne pojavi“, kaže. Na sličan način kreira komade po narudžbi.“ Transformiram želje u nosiv i zavodljiv nakit“ i to u nekoliko tjedana.
“Većina klijenata ima grubu ideju onoga što žele, no tek nakon brainstorminga zajednički nalazimo koncept.“

Jedna od zanimljivijih stvari kojima se bavi je „remodeliranje“ starog nakita svojih mušterija. Po cijeni od oko 3000 eura postojećem starom prstenju stvara zlatne oklope, školjke i kaveze te tako od starinskog radi posve moderne i unikatne komad nakita.

Tu je i Portrait Collection, čiji primjerci stoje oko 3000 eura i više. Na osnovu nekoliko fotografija portreta kreira grafički dio, a zatim boju kože stvara korištenjem različitog zlata, dok dijamante koristi za kosu. Jedna od klijentica koja je željela portret je Zaha Hadid. Nakon suradnje The House of Aziz & Walid Mouzannar s ovom poznatom arhitekticom, nastao je portret prsten s njenim profilom. „Toliko joj se svidio da je naručila cijelu seriju“, kaže Mouzannar.

Obitelj Mouzannar u ovom je poslu od 18. stoljeća, a 50-ih su učinili da Beirut postane glavna draguljarska destinacija Bliskog istoka. Iako je rat dokrajčio tu priču, ova obitelj je još uvijek jedno od vodećih imena svjetskog draguljarstva, a uz ovakvo kreativno vodstvo to će definitivno i nastaviti biti.

Press 

Press