Inicijativa je pokrenuta kako bi podržala novu, održiviju viziju kuće Gucci koja u produkciji kolekcija koristi reciklirane i organske te materijale dobivene iz održivih izvora, posebice najlon dobiven iz proizvodnog otpada kao i rabljene odjeće.
Kampanja za kolekciju snimljena je u Los Angelesu, fotografije potpisuje Harmony Korine, a zvijezde kampanje su 82-godišnja glumica i aktivistica Jane Fonda, rapper Lil Nas X, glazbenica King Princess, glazbenik i glumac Miyavi te istraživač i ekolog David de Rothschild. Premda snimljena u srcu velegrada, osim zanimljivih protagonista, zvijezda kampanje je i zelena, rustikalna kućica na drvetu koja simbolizira povratak prirodi u urbanim okruženjima.
"Kolekcija je rezultat timskog rada, svatko je u nju unio ponešto svoje. I u kampanju, također. Ideja se bazira na dijalogu među ljudima koji žele izgraditi nešto novo. Maštao sam da izgradimo kućicu na drvetu u gradskom centru, zajedno, poput djece koja se igraju u parku. Zato što svi moramo zajedno graditi tu kuću i otkriti da naš planet postoji, premda nam se čini da ga nema ili je zbilja daleko", izjavio je Alessandro Michele. Kao i mnogi drugi modni brendovi, čini se da je i Gucci ozbiljno zajahao hvalevrijedan val održive mode.
"Održivost - na svim razinama, bazira se na njegovanju poštovanja: poštovanja prema ljudima s kojima dijelimo naš planet, ali i poštovanja prema samom okolišu. Ako ublažimo svoj utjecaj na okoliš moći ćemo ga istraživati s mnogo više slobode - slobode da slijedimo svoje snove, radoznalo, otvoreno i radosno", poručili su iz Guccija najavljujući neku novu modnu eru.