Saša Šekoranja autor je prve naslovnice Adria Luxury Society magazina

Umjetnik, florist, dizajner interijera, kreativni direktor… mnoga su lica Saše Šekoranje koji sve što dotakne učini jedinstvenim. Rezultat je toga i prva naslovnica premium business magazina Adria Luxury Societyja koju ovaj umjetnik potpisuje

Adria Luxury Society
Adria Luxury Society 


Premium business magazin Adria Luxury Society (https://adrialuxurysociety.com/predstavljamo-prvi-broj-premium-magazina-adria-luxury-society/) kojem je u fokusu osnaživanje i povezivanje poslovne zajednice Adria regije, donosi aktualne teme, intervjue sa stručnjacima i opinion makerima, primjere uspješnih svjetskih i regionalnih luksuznih projekata te priče koje pokazuju svu snagu ovog tržišnog segmenta luksuza.

Adria Luxury Society 


Jedinstvenu naslovnicu prvog broja potpisuje umjetnik, florist i kreativni direktor Saša Šekoranja

https://adrialuxurysociety.com/sasa-sekoranja-autor-naslovnice-magazina-adria-luxury-society-zadovoljstvo-u-kojem-cete-kratko-uzivati-to-je-luksuz/


Prepoznatljiva estetika koja se prožima njegovim radom na slikama, ilustracijama, cvjetnim kreacijama i luksuznim interijerima bila je razlog za suradnju Šekoranje i magazina Adria Luxury Society.


“Simbolika zlatnog lovorova vijenca učinila mi se prikladnom za tako luksuzan časopis – on predstavlja ono najbolje i najkvalitetnije. Sretan sam što sam imao priliku tu simboliku prenijeti na crtež i ovjenčati prvi broj magazina”, govori Saša o svom posljednjem umjetničkom djelu.
Stilizirani lovorov vijenac njegova je vizija luksuza i noseća je ideja onoga što magazin predstavlja i podržava – kvalitetne poslovne prakse i istaknute osobe Adria regije.

Adria Luxury Society 

Adria Luxury Society 

Adria Luxury Society 

“Zadovoljstvo u kojem ćete kratko uživati – to je luksuz”, poručuje Saša Šekoranja i potvrđuje da je tržište luksuza oduvijek bilo i ostat će bastion kvalitete. Ovim izdanjem Adria Media Zagreb želi akterima industrije luksuza pružiti okvire unutar kojih mogu promovirati svoje ideje, dobre poslovne prakse i viziju koja će nakon krize povećati njihovu snagu na tržištu. I to onako kako ta industrija i zaslužuje – u obliku luksuzno otisnutog i vizualno snažnog premium magazina, tiskanog u limitiranoj ediciji na engleskom i hrvatskom jeziku koji je snažan vjetar u leđa i podrška akterima ove industrije. Njegov važan dio je i Saša Šekoranja, koji se svojim radom kao kreativni direktor na luksuznim projektima istaknuo u regiji i šire, a njegov doprinos prvom broju Adria Luxury Societyja je jedinstvena naslovnica i vizuali koji ga prate.

Pročitajte dio njegovog intervja koji donosi prvi broj premium magazina Adria Luxury Society:

https://adrialuxurysociety.com/sasa-sekoranja-autor-naslovnice-magazina-adria-luxury-society-zadovoljstvo-u-kojem-cete-kratko-uzivati-to-je-luksuz/