Podsjetnik na ljeto kroz dirljivu kampanju koja slavi obitelj

Za svoju najnoviju ljetnu kolekciju dizajnerica Maayan Sherris udružila je snage s fotografkinjom Mayan Toledano, a kao rezultat nastala je divna serija fotografija koja prikazuje članove obitelji na plaži te zrači toplinom, bliskošću, ali i nekom neobičnom nostalgijom za "dobrim starim vremenima".

Press

Sherris, modni brend nekoć poznatiji pod imenom Babes and Bathers, od 2015. godine oduševljava publiku svojim upečatljivim kupaćim kostimima vedrih boja. Bez da je brend imao intenciju proširiti asortiman izvan domene odjeće za plivanje i sunčanje, šarene badiće s volanima Instagram je zajednica naveliko kombinirala uz biciklističke i jeans hlačice, a topovi u color-blocked varijacijama uskoro su postali must have komadi za ljeto, čak i daleko od pješčanih plaža.

Za svoju najnoviju ljetnu kolekciju dizajnerica Maayan Sherris udružila je snage s fotografkinjom Mayan Toledano, a kao rezultat nastala je divna serija fotografija koja prikazuje članove obitelji na plaži te zrači toplinom, bliskošću, ali i nekom neobičnom nostalgijom za "dobrim starim vremenima". Želja da u fokus kampanje stavi upravo obiteljsku ljubav i povezanost seže još od dizajneričinog djetinjstva koje je provela u izraelskom kibucu u pustinji Negev, zajednici sačinjenoj od nekoliko obitelji. "Sada živim s druge strane oceana i ne mogu često vidjeti svoju obitelj, stoga mi je mnogo značilo što sam pronašla novu zajednicu koju čine moji prijatelji.

Press 

Press 

Press 

"Toledano i ja željele smo napraviti nešto iskreno i osobno", objasnila je Sherris te dodala: "Zaključile smo da bi obiteljski portreti bili najbolji način da odamo počast ideji obitelji. Svi ljudi na fotografijama su nam vrlo bliski." Sherris i Toledano fotografirale su obitelji od New Yorka, preko Senegala do Izraela, a njihovo putovanje trajalo je osam mjeseci.

Kada su se vratile u New York, Covid-19 potjerao ih je u karantenu, a Sherris nije preostao ništa drugo nego da, iz vlastitog stana, kreira svoje badiće od materijala koje je još imala na zalihi. Svaki komad u kolekciji zato postoji samo u jednom primjerku. No, krizna vremena nisu je pokolebala, a kampanja koja je snimljena prije krize stigla je kao sjajan podsjetnik na važnost obitelji i vrednovanje svakog zajedničkog trenutka. "Moja filozofija je da uvijek gledam ispred sebe i da se okružim zajednicom ljudi koje volim", izjavila je Sherris.