Kenzov tigar kao simbol samoodržive mode i zaštite životinja

Aktivisti su se zabrinuli za opstanak tigrova još 2010. kada ih je bilo svega oko 3,200, a iste godine održao se i Tiger Summit na kojem su se okupili svjetski moćnici iz 13 zemalja te znanstvenici i celebrityji, poput Leonarda DiCapria. Deset godina kasnije broj ih se povećao za oko 700. No, iako im se broj generalno povećao, u Laosu, Vijetnamu i Kambodži tigrovi su izumrli. Situaciji mogu pomoći jedino vlade, a kao podrška tom naporu Kenzo je lansirao novu capsule kolekciju

Press

Najnoviju 'aktivističku' capsule kolekciju brenda Kenzo dizajnirao je kreativni direktor Felipe Oliveira Baptista, a sastoji se od 18 uniseks komada – majica i hudica, cijenom između 155 i 495 dolara. Svaka na sebi ima proslavljeni motiv brenda - tigra, a od svake prodane majice Kenzo će donirati 10 dolara TX2 inicijativi. Svaki komad je izrađen od stopostotnog organskog pamuka s certifikatom Global Organic Textile Standard, a to znači da se potrošilo 88 posto manje vode i 62 posto manje energije nego u proizvodnji običnog pamuka. „U svemu što radimo pokušavamo misliti kako to možemo učiniti na samoodrživiji način“ kaže Baptista te podsjeća i na plastic-free pakiranja od recikliranog poliestera.

Press 

Press 

Press 

Zanemariv nije ni utjecaj na javnost koji Kenzo ima. Naime, još uvijek postoji velika potražnja za dijelovima tigrova kao što su na primjer njihove kosti ili krzno, stoga se računa i na osvještavanje, ali i pritisak koji Kenzo može vršiti zahvaljujući svojih 1.9 milijuna Instagram folowera. Veza Tigrova i Kenza seže još u 70- te kada je u Parizu otvoren „ Jungle Jap“ butik koji je bio inspiriran domovinom dizajnera Kenza Takadae, a to je ujedno i baza estetike brenda inspirirane japanskom florom i faunom. S istog izvora došla je inspiracija za 'tiger' džempere iz kolekcije jesen/zima 2012. godine.

Baptista na ovu novu kolekciju pak gleda kao na svojevrstan dug. „ Modna industrija je odigrala svoju ulogu u zloupotrebi prirodnih resursa, a ovo je povrat“ kaže. U prvom izdanju kolekcije držao se jednostavnog crteža i bojama limitirao na crnu, sivu i narančastu. „ Željeli smo da izgleda kao manifest“, objasnio je Baptista novi smjer motiva koji se u prošlosti pojavljivao u jarkim neonskim bojama.

Profimedia 

Profimedia