Kako bi se istaknula prisna atmosfera doma u kojem provodimo više vremena nego ikada, modne su kuće za svoje pozivnice ove sezone odabrale - hranu. Jacquemus je uzvanike pozivao na svoj modnih show štrucom toplog kruha, a Gucci ih je obradovao košarama punim svježeg voća.
No, luksuzna modna kuća Fendi odlučila je otići korak dalje. Za svoj milanskih show na kojem je predstavila kolekciju namijenjenu sezoni proljeće/ljeto 2021., svojim je uzvanicima poslala jednu vrlo neobičnu pozivnicu - paketiće brendirane tjestenine. Obožavana tjestenina, bez koje je talijanska kuhinja gotovo pa nezamisliva, u Fendi je verziji ukrašena prepoznatljivim FF logom, a sudeći po riječima kreativnog direktora ženske linije Kima Jonesa, netipična je pozivnica imala namjeru pobuditi osjećaj prisnosti koju daje dom, ali i ponuditi nešto autentično talijansko - tjesteninu i, naravno, Fendi.
Talijanska modna kuća tom je prilikom surađivala s jednom od najpopularnijih tvornica tjestenine u Italiji, Rummo, a osim brendirane tjestenine, nije zaboravila brendirati niti pakiranje u simpatičnom retro stilu. Pozivnica je, naravno, pravi hit na društvenim mrežama, a planira li Fendi ubuduće prodavati brendiranu tjesteninu još nije poznato. Sudeći po interesu koji je izazvala, ne bismo se čudili da pronađe svoje kupce.