Brendirana hrana umjesto pozivnice? Fendi kaže DA!

Vremenima 'običnih' papirnatih pozivnica za reviju, ispisanih krasopisom i omotanih svilenom vrpcom, očito je odzvonilo. U kriznim vremenima, važnost brendinga dodatno je naglašena, a poznato je da su modne kuće prvaci u inovativnosti. Naravno, tu su kreativnost ucrtali i u svaki segment najnovijih kolekcija i modnih revija koje se većinom održavaju bez publike

Press

Kako bi se istaknula prisna atmosfera doma u kojem provodimo više vremena nego ikada, modne su kuće za svoje pozivnice ove sezone odabrale - hranu. Jacquemus je uzvanike pozivao na svoj modnih show štrucom toplog kruha, a Gucci ih je obradovao košarama punim svježeg voća.

No, luksuzna modna kuća Fendi odlučila je otići korak dalje. Za svoj milanskih show na kojem je predstavila kolekciju namijenjenu sezoni proljeće/ljeto 2021., svojim je uzvanicima poslala jednu vrlo neobičnu pozivnicu - paketiće brendirane tjestenine. Obožavana tjestenina, bez koje je talijanska kuhinja gotovo pa nezamisliva, u Fendi je verziji ukrašena prepoznatljivim FF logom, a sudeći po riječima kreativnog direktora ženske linije Kima Jonesa, netipična je pozivnica imala namjeru pobuditi osjećaj prisnosti koju daje dom, ali i ponuditi nešto autentično talijansko - tjesteninu i, naravno, Fendi.

Talijanska modna kuća tom je prilikom surađivala s jednom od najpopularnijih tvornica tjestenine u Italiji, Rummo, a osim brendirane tjestenine, nije zaboravila brendirati niti pakiranje u simpatičnom retro stilu. Pozivnica je, naravno, pravi hit na društvenim mrežama, a planira li Fendi ubuduće prodavati brendiranu tjesteninu još nije poznato. Sudeći po interesu koji je izazvala, ne bismo se čudili da pronađe svoje kupce.

Press