Uz pomoć fantastičnog Tima Walkera, Louis Vuitton kreirao je raj na Zemlji

Luksuzna modna kuća Louis Vuitton objavila je svoju najnoviju kampanju za mušku kolekciju namijenjenu sezoni jesen/zima 2020. Kampanja je nazvana "Raj na Zemlji", a u fokusu kolekcije, baš kao i vizuala s potpisom fantastičnog Tima Walkera, nalaze se oblaci koji simboliziraju slobodu, jedinstvo i mir.

Press

Raj na Zemlji daje sjajan uvid u osnovne principe kreativnog direktoraVirgila Abloha koji svojim dizajnom uvijek želi potaknuti inkluzivnost i jedinstvo u različitosti. Također, veliki kreativac i pokretač svježe energije Virgil Abloh ovom kolekcijom želi preispitati kodove odijevanja i odnos koji mlađe generacije imaju prema formalnoj odjeći dajući 'ozbiljnoj' kolekciji dašak mladenačke bezbrižnosti, opuštenosti i kreativnosti. 

Press 
Press 

U novoj kolekciji za Louis Vuitton, dizajner želi razbiti ponekad previše "uštogljena" pravila koja se vežu uz nošenje odijela kombinirajući "formalnu" odjeću sa sportskom obućom i eklektičnim modnim dodacima poput ružičastih naočala ili upečatljivih torbi, te jednostavno čineći ih razigranima i neopterećenima koristeći sanjivi print oblaka. U svom stilu, genijalni je pak fotograf Tim Walker sjajno pretočio Virgilovu ideju u kampanju koja plijeni pažnju neobičnim, nadrealnim vizualima, a u tome su mu pomogli britanski glumac Michael Ward te model iz Gane Ottawa Kwami koji su se našli u ulozi zaštitnih lica.

Press