Prada donira sredstva inicijativi UNESCO COVID - 19 Global Education

Talijanska modna kuća Prada u srpnju je izbacila kampanju za svoju kolekciju namijenjenu sezoni jesen/zima 2020., no kasnije se ispostavilo da to ipak nije bila još jedna "obična" kampanja već i svojevrsna najava za suradnju s prestižnom aukcijskom kućom Sotheby's. Čiji je cilj prikupiti sredstva za kampanju UNESCO-a "Keeping girls in the picture"

Profimedia

Naime, Prada i Sotheby's još ljetos su najavili zajedničku aukciju za listopad imena "Tools of Memory", a na kojoj će se zaljubljenici u estetiku renomirane modne kuće moći nadmetati za pregršt predmeta iz nove kolekcije, ali i onih koji su bili dio revije. Svi predmeti na aukciji povezani su kolekcijama za jesen/zimu 2020, te muškom i ženskom revijom koje su bile prikazane u siječnju i veljači ove godine u milanskom Fondazione Prada.

Profimedia 

Profimedia 

Osim odjeće i modnih dodataka, od kojih su neki i unikati, na aukciji su se mogli pronaći i gramofonska ploča sa soundtrackom za reviju koju potpisuje Frédéric Sanchez, pozivnice za reviju kao i fotografije iz backstagea, Polaroid fotografije s fittinga i drugi predmeti koji su krasili scenografiju za reviju. Neki od najvrednijih su svakako skulpture koje su stajale u centralnoj poziciji scenografije, a koje je izradio renomiranih arhitekt Rem Koolhaas.

Ponuđeno je 72 jedinstvena komada, nadmetali su se zaljubljenici u Pradu iz čak 27 zemalja diljem svijeta, a zarada na ovoj online aukciji dosegla je $514,453 USD. Svi prihodi od aukcije "Tools of Memory" bit će dodijeljeni kampanji UNESCO-a "Keeping girls in the picture" koja ima za cilj osigurati kontinuitet obrazovanja tijekom pandemije, posebno tijekom lockdowna, i pobrinuti se da se djevojčice diljem svijeta sigurno vrate u škole.

Autor: T.L.

Fotografije: Profimedia