Lei Lou by Alex Dojčinović uz bok prestižnih svjetskih marki

Godinu, u kojoj je planirati bilo gotovo nemoguće, kao i računati na velike poslovne uspjehe, Aleksandra Dojčinović, naša najuspješnija modna dizajnerica, uspjela je okončati jednim od najvećih poslovnih uspjeha u povijesti njezinog branda Lei Lou - suradnjom s poznatom njemačkom web shopping platformom Zalandom, što je čini prvom Hrvaticom prisutnom na ovoj internetskoj stranici. Čarobno zimsko izdanje StoryBOOK magazina donosi intervju s mnogima omiljenom dizajnericom

Storybook
Storybook 

Ulazak u neke od najvećih europskih, pa i svjetskih robnih kuća, oduvijek je bio neki moj san i sretna sam što polako idemo prema tom cilju. Uvjerena sam da je ovo tek početak - kaže dizajnerica kojoj je kod ulaska na njemački Zalando pomogla i činjenica što je već sedam godina sa svojim partnerima prisutna na njemačkom tržištu, zahvaljujući Lei Lou dućanu u Stuttgartu.

Bio je to sigurno važan faktor, ako ne i presudan, jer za ulazak na jednu tako veliku platformu morate ispuniti brojne kriterije i odgovoriti na mnoga pitanja. Moj tim i ja na tome smo predano radili posljednje dvije godine, a činjenica da smo uspjeli je velika potvrda i priznanje mom radu. Pokazali smo da je Lei Lou respektabilan i stabilan brand, taman dovoljno poseban i drugačiji da se bez problema može naći u konkurenciji prestižnih svjetskih marki - ponosna je Aleksandra na koju je situacija u kojoj se našao svijet djelovala vrlo inspirativno i na onom primarnom, kreativnom planu, pa je posljednjih mjeseci izbacila nekoliko capsule kolekcija, a jednu takvu i ovih dana, kao savršen uvod u nešto drugačije blagdane od onih na koje smo navikli.

Maja Kljaić 

Maja Kljaić 

  U nastavku donosimo dio Aleksandrinog intervjua, a koji u cijelosti možete pročitati u čarobnom zimskom izdanju StoryBOOK magazina.

Storybook 

Koja je glavna ideja kojom se vodite dok stvarate?

Ispred mene su svi, a ja sam na zadnjem mjestu. Klijenti, brend, prodaja - sve je to važnije od romantičnog sna o kreativnom procesu.

Kako ste i kada u sebi otkrili poduzetnički duh?

Odjeću sam počela prodavati i šivati s 15 godina, još u srednjoj školi imala sam svoj novac. Koliko je to dobro, toliko je i loše za mladu osobu, jer misliš da je svijet tvoj i da možeš sve, poslije te stvarnost malo osvijesti. S 18 godina, kada sam bila na faksu, shvatila sam da zasigurno postoji nešto što razlikuje iznimno produktivne ljude od onih koje život samo nosi. U mojem okruženju nije bilo osoba s kojima bih mogla razgovarati o toj temi a da bi mi konkretno mogle pomoći savjetom pa sam otišla u knjižnicu i počela čitati knjige, jednostavno sam prelomila - bit ću sve što želim biti i nikada neću prestati tražiti svoju istinu.

Jeste li uvijek dotjerani? U čemu se najbolje osjećate u ležernoj atmosferi svojeg doma?

Rijetko kada nisam, svaki se dan lijepo odjenem i uredim za posao. Da radim od kuće isto bih se dotjerala, odjeća doprinosi navikama i rutini i unosi dobru vibru.

Maja Kljaić 

Maja Kljaić 

Maja Kljaić