Hrvatska je već godinama omiljena destinacija brojnih turista ali ne samo turista već i mladenaca koji su Hrvastku odabrali kao destinaciju za svoje vjenčanje. O popularnosti destinacijskih vjenčanja puno se govorilo i pisalo prije krize uzrokovane pandemojom koronavirusa a mi smo sigurni da će se tako i nastaviti nakon korone. Tome u prilog govore i želje brojnih parova koji nisu otkazali već samo odgodili svoja vjenčanja na prelijepim destinacijama Hrvatske. Zato posebno vesele prilozi koje prenose svjetski mediji o Hrvatskoj te kojima pozivaju na virtulane šetnje hrvatskim veličanstvenim odredištima.
Pa tako ovih dana svi pričaju o fotografiji koju je pariški Vogue objavio na svom Facebook profilu, kojeg prati više od 5 milijuna pratitelja, Fotografija skakaonice na zadarskom bazenu Kolovare uz opis „Sunčano poslijepodne u Hrvatskoj zvuči idealno“ poznatog fotografa Camerona Hammonda osvojila je brojne lajkove i komentare. Autor je nastanak ove idilične fotografije opisao riječima: „Mnogi me pitaju je li scena izrežirana. Supruga Rachel i ja prvi put smo posjetili Zadar i satima smo gledali djecu kako skaču u more. Rachel je otišla plivati i zaustavila se kako bi bolje pogledala skakaonicu, a ja sam ju taman uhvatio fotoaparatom“.
Popularnost Hrvatske potvrđuje i prilog jedne od najgledanijih belgijskih komercijalnih televizijskih kuća VTM koja je nedavno u večernjim vijestima objavila dvominutni prilog u kojem je Hrvatska istaknuta kao „korona free“ destinacija. U prilogu se navodi kako zemlje poput Hrvatske, Grčke i Portugala imaju jako dobru situaciju vezanu uz epidemiju korona virusa, a reportaža je bila popraćena kadrovima prekrasne hrvatske obale i otoka iz najnovijeg komunikacijskog koncepta Hrvatske turističke zajednice #CroatiaLongDistanceLove.
A ovim odličnim prilozima možemo pridružiti i priloge iz američkih medija usmjerenih na vijesti iz turizma a koji posljednjih dana pišu o najnovijem komunikacijskom konceptu HTZ-a #CroatiaLongDistanceLove, te o predivnim hrvatskim destinacijama i lokalitetima koji se mogu posjetiti virtualnim putem.
The Luxury Lifestyle Magazine, u svojoj je objavi istaknuo kako je u vrijeme globalne pandemije korona virusa HTZ lansirao najnoviju kampanju kroz koju se hrvatske destinacije i turistička ponuda mogu istražiti virtualnim putem. Preporučuje se virtualan posjet Dubrovniku, Zrmanji i Kornatima, a sve je popraćeno prigodnim video materijalima i atraktivnim fotografijama. Časopis BELLA u popis destinacija za virtulani obilazak uvrstio je Dubrovnik, a virtualnu šetnju gradom predstavio kao odličan način da se iz vlastitog doma otkrije ovaj povijesni grad. Insider Travel Report prenio je objavi o novoj promotivnoj kampanji HTZ-a spomenuo i naš gastronomski specijalitet – štrukle, predstavljen u sklopu gastronomske kampanje UNWTO-a, dok je Travel Pulse predstavio europske dvorce koji se mogu virtualno pogledati u „rekonstruiranom“ obliku. Posebno je istaknut stari grad Samobor koji se nalazi nadomak današnjeg Samobora, a nastao je u 13. stoljeću.
Veselimo se budućim mladencima i destinacisjkim vjenčanjima u Hrvatskoj, doživljaju koji ćemo im pružiti te predivnim fotografijama kojima će svaki od parova nastaviti pričati priču o ljepotama Hrvatske.
TEKST Martina Rafaeli
IZVOR INFORMACIJA HTZ
PROMO FOTOGRAFIJE / LINK HTZ
NASLOVNA FOTOGRAFIJA Mihoci Studios / Istra