Saša Šekoranja, autor prve naslovnice premium business magazina Adria Luxury Societyja

Umjetnik, florist, dizajner interijera, kreativni direktor… mnoga su lica Saše Šekoranje koji sve što dotakne učini jedinstvenim. Rezultat je toga i prva naslovnica premium magazina Adria Luxury Societyja koju ovaj umjetnik potpisuje...

Premium business magazin Adria Luxury Societykojem je u fokusu osnaživanje i povezivanje poslovne zajednice Adria regije, donosi aktualne teme, intervjue sa stručnjacima i opinion makerima, primjere uspješnih svjetskih i regionalnih luksuznih projekata te priče koje pokazuju svu snagu ovog tržišnog segmenta luksuza.

Jedinstvenu naslovnicu prvog broja potpisuje umjetnik, florist i kreativni direktor Saša Šekoranja. Prepoznatljiva estetika koja se prožima njegovim radom na slikama, ilustracijama, cvjetnim kreacijama i luksuznim interijerima bila je razlog za suradnju Šekoranje i magazina Adria Luxury Society. “Simbolika zlatnog lovorova vijenca učinila mi se prikladnom za tako luksuzan časopis – on predstavlja ono najbolje i najkvalitetnije. Sretan sam što sam imao priliku tu simboliku prenijeti na crtež i ovjenčati prvi broj magazina”, govori Saša o svom posljednjem umjetničkom djelu. Stilizirani lovorov vijenac njegova je vizija luksuza i noseća je ideja onoga što magazin predstavlja i podržava – kvalitetne poslovne prakse i istaknute osobe Adria regije. “Zadovoljstvo u kojem ćete kratko uživati – to je luksuz”, poručuje Saša Šekoranja i potvrđuje da je tržište luksuza oduvijek bilo i ostat će bastion kvalitete. Ovim izdanjem Adria Media Zagreb želi akterima industrije luksuza pružiti okvire unutar kojih mogu promovirati svoje ideje, dobre poslovne prakse i viziju koja će nakon krize povećati njihovu snagu na tržištu. I to onako kako ta industrija i zaslužuje – u obliku luksuzno otisnutog i vizualno snažnog premium magazina, tiskanog u limitiranoj ediciji na engleskom i hrvatskom jeziku koji je snažan vjetar u leđa i podrška akterima ove industrije. Njegov važan dio je i Saša Šekoranja, koji se svojim radom kao kreativni direktor na luksuznim projektima istaknuo u regiji i šire, a njegov doprinos prvom broju Adria Luxury Societyja je jedinstvena naslovnica i vizuali koji ga prate.

Pročitajte dio njegovog intervja koji donosi prvi broj premium magazina Adria Luxury Society OVDJE