POZIVNICE: Otkrivamo kako izgleda čarobna kolekcija s potpisom slavne Caroline Herrere

Tulipani, ruže i magnolije neki su od motiva koji kolekciju čine posebno atraktivnom, ali nezaobilazna je i činjenica kako ove pozivnice dolaze u digitalnom formatu i predstavljaju najbolje od tradicije u novom formatu

Carolina Herrera x Paperless Post

Pozivnica, prva službena najava planiranog vjenčanja, detalj je koji se bira s velikom pažnjom jer već odabirom pozivnice vi ukazujete na stil i temu vjenčanja, te budućim uzvanicima pokazujete koliko vam je važan njihov dolazak. A koliko su pozivnice za vjenčanja važne dokazuje i nedavno predstavljena kolekcija pozivnica s potpisom slavne modne dizajnerice Caroline Herrere!

Carolina Herrera x Paperless Post 

U suradnji s američkom tvrtkom Paperless Post, slavna je dizjanerica pripremila kolekciju od 37 različitih pozivnica koje privlače formatima, bojama, motivima, ali i prihvatljivim cijenama. Inače ova tvrtka kroz suradnju s modnim dizajnerima, uključujući Kate Spade New York, Kelly Wearstler i Oscar de la Renta, oduševljava izborom, a posebnost njihovih pozivnica je i u tome što ih u svakom detalju možete doraditi baš po vašoj želji jer ovo su digitalne pozivnice, one koje odabirete, uređujete, dorađujete i šaljete online.

Carolina Herrera x Paperless Post 

Carolina Herrera x Paperless Post 

Iz kolekcije koju potpisuje Carolina Herrera za istaknuti su pozivnice s motivima tulipana, ali i one s motivom magnolija, ruža, zlatnim motivima, jednostavne a opet tako upečatljive...

Carolina Herrera x Paperless Post 

Carolina Herrera x Paperless Post 

Na dizajnu pozivnica uz Carolinu Herreru radio je i kreativni direktor modne kuće CH, Wes Gordon, koji je kolekciju opisao kao zabavni i grafički impresivan odabir koji će parovi prepoznati kao savršen i za njihovo vjenčanje na svim strana svijeta.

Carolina Herrera x Paperless Post 

Carolina Herrera x Paperless Post 

I za njega je posebno zanimljivo da se ove pozivnice odabiru, pripremaju te šalju u digitalnom formatu, jer kako i sami ističu, ovaj je način odraz ideje održivosti, onaj koji pruža bržu komunikaciju te pruža parovima priliku da izmjene datum vjenčanja ili neki od važnih podataka na samoj pozivnici do zadnjeg trenutka. A kako živimo u vremenu u kojem i nije preporuka osobno uručivati pozivnicu ili riskirati slanjem poštom, ovaj se potez dizajniranja te ponude online pozivnica čini vrlo dobrodošlim.

Carolina Herrera x Paperless Post