Definicija ljepote ove jeseni by Selena Gomez

Selena Gomez pose pour la campagne de sa marque de cosmétiques "Rare Beauty". New York. Le 1er septembre 2020. This summer has been a busy one for Selena Gomez, with her recent collaboration with BLACKPINK and the launch of her new label, Rare Beauty. Just ahead of the official release, we're finally getting a closer look at all the makeup and skincare goods landing soon. “I created this brand to help break down the unrealistic standards of perfection that exist in the beauty world today,” the label's promotional deck reads, alongside an image of diverse models posing for the camera with Selena. Prices from 16 to 29 Dollars. New York. September 1st, 2020.,Image: 555834103, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Rare Beauty via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Uvjeti u kojem svijet globalno živi od proljeća nameću neka nova pravila. Pa tako i u svijetu ljepote u kojem zasigurno već dugo niste vidjeli trendove s crvenih tepiha. Jer trendovi dolaze iz domova slavnih, a trendovi ukazuju na sve veću važnost brige za njegu kože te odabir vrlo prirodnih lookova. Upravo u takovom izdanju zabljesnula je Selemna Gomez. Peachy look onaj je koji šalje poruku kako je danas važno da izgledate svježe i zdravo a upravo odabir palete make upa te vrlo nježan make up stil privlače. Make up profesionalci savjetuju da ovakav vrlo jednostavan stil za nadolazeće blagdane dopunite sjajnim sjenila i šljokicama jer to je ove godine i više nego dovoljno. Slavna pjevačica i glumica to potvrđuje i odabirom iz svoje make up kolekcije Rare Beauty.

TEKST Martina Rafaeli

FOTOGRAFIJE Profimedia, Instagram