Pitate li se koja je to veza koja povezuje pojmove iz naslova? Imamo odogovor
Mladenke diljem svijeta inspiraciju za zaručničkim prstenom ali i onim vjenčanim traže na naj omiljenoj adresi u svijetu naita, onoj slavne draguljarske kuće Tiffany&Co. A korak prema uvijek novom tržištu pripremila je i sama draguljarska kuća i to kroz kampanju sa slavnom pjevačicom, kampanju u kojoj se pojavljuje Bey pojavljuje i sa suprugom Jay Z-ijem te u kojoj nosi (između ostalih) slavni žuti dijamant! Na fotografijama objavljenim na društvenim mrežama vidimo ih za klavirom i ispred slike ‘Equals Pi’ Jean-Michela Basquiata. Slika, koja će po završetku obnove Tiffany&Co. trgovine na Petoj aveniji biti u njoj izložena, jedina je referenca na kultnu ‘Tiffany plavu’ boju i jedan od simbola novog poimanja luksuza koji utjelovljuje ta draguljarska kuća.
No slika nije glavna zvijezda fotografija. To su, naravno Bey i Jay te slavni žuti dijamant kojeg su prije Beyoncé nosile samo tri žene. Žuti dijamant od čak 287.4 karata iskopan je 1877. u južnoj Africi, a obrađen ima 128.5 karata. Prva ga je 1957. na Tiffany balu nosila Mary Whitehouse, a proslavila ga je 1961. Audrey Hepburn filmom ‘Doručak kod Tiffanyja’. Njezin tadašnji look postavio je standarde za svako buduće nošenje tog nevjerojatnog dijamanta, pa je i Lady Gaga za dodjelu Oscara 2019. ogrlicu s dijamantom nosila na crnu haljinu s potpisom Brandona Maxwella i visoku punđu, odajući hommage Audrey.
Beyoncéino izdanje malo je suvremenija interpretacija Holly Golightly: pripijena crna haljina golih leđa, prozirne crne rukavice i nešto razbarušenija visoka punđa, a asocijacije na kultni film Beyoncé je odvela korak dalje i pjevala ‘Moon River’ za klavirom dok ju je Jay-Z snimao kamerom. Što je snimio i kako zvuči ‘Moon River’ u izvedbi Bey doznat ćemo 2. rujna kada kampanja bude u potpunosti objavljena.
A ovo je i odlična prilika za prisjetiti se koliko su impresivni zaručnički prsteni s kamenčićima u boji - u trendu!
Tekst Martina Rafaeli
Fotografije Profimedia