VIŠE OD PARFEMA: Niche revolucija - zašto volimo ove posebne mirise i gdje nabaviti najbolje?

Povodom Beauty Fridaya u Douglasu pronašli smo pet naših favorita, među kojima je i jedan od najtraženijih niche mirisa

pexels

U eri nekih ranijih generacija, poput boomera, kupnja parfema bila je događaj, a žene su željele "teške“ mirise, koji su iza sebe najčešće imali upečatljiv potpis. S druge strane, generacija X stasala je u eri mirisa slavnih, kada su brojne poznate osobe lansirale svoje mirisne bočice (sjeća li se itko, uopće, parfema Spice Girls Impulse?) i to je bio 'najjači argument' za kupnju. U vrijeme kada su milenijalci stigli na scenu, opet se sve mijenja, pa je naglasak na biranim sastojcima, posebnosti (imam miris koji nitko nema!), vibri (želim parfem koji odgovara određenom raspoloženju), a time i ekskluzivnosti. Ne čudi stoga što su posljednjih godina niche parfemi - koji dolaze u malim serijama i s biranim sastojcima te kao takvi čuvaju tu ekskluzivnost - toliko popularni. Da, živimo u vrijeme kad se cijeni autentičnost i kad, doista, ne moramo nalikovati drugima, niti mirisati kao oni.

Profimedia 

Prva niche parfumerija, L’Artisan Parfumeur, seže još iz 1976. Godine. 'Krivac' je Jean Laporte, tada student kemije, kojemu je prijatelj postavio izazov: da kreira miris banane koji bi nosio uz kostim istog voća na gala večeri u Folies Bergèresu. Nakon dobro odrađenog prvog izazova, ubrzo su uslijedili mirisi grejpa i vanilije. Dakle, sa strašću i zanatskom finoćom stvarao je originalne mirise s prirodnim esencijama, a sa širim uspjehom svoje prve linije mirisa, Jean Laporte nazvan je L’Artisan Parfumeur – majstorom mirisa. I, uistinu, svaki majstor zanata zna zašto odabire baš određene sastojke koji će stvoriti harmoniju, a zna i kako će se ti mirisi razvijati na koži. To je svojevrsna kreativna (ili umjetnička) sloboda zahvaljujući kojoj više nema 'natrag' – naime, teško je zamisliti da bilo što može zaustaviti rast popularnosti niche parfema.

Povodom Beauty Fridaya, Douglas ovog petka i subote (24. i 25. studenog) donosi sjajnih 25% popusta na gotovo sav asortiman u parfumerijama za kupovinu iznad 65 eura. Izvrsna prilika da se počastite niche mirisom. Mi smo pronašli pet naših favorita, među kojima je i jedan od najtraženijih niche mirisa - Erba Pura.

Douglas  Erba Gold i Tiziana Terenzi Kirke

Erba Gold

Erba Gold by Xerjoff miris je za žene i muškarce kojeg karakteriziraju citrusne note limuna brazilske naranče i đumbira iz Amalfija, kao i kardamoma i cimeta iz Gvatemale.

Tiziana Terenzi Kirke

Ovaj čarobni i senzualni parfem miriše poput mirisnog voćnog koktela. Marakuja, breskva, kruška, malina , kajsija…, spajaju se u savršenu harmoniju, koju dodatno naglašavaju note đurđice, drva pačulija i mošusa.

Douglas 

Atelier Rebul Home Fragrance Gift Set

Kombinirajući miris cimeta sa svježinom jabuka, ova posebna kolekcija, koja se sastoji od svijeće i difuzora, ispunit će vaš dom toplim i ugodnim, prazničnim duhom. I dok svojim šik dizajnom predstavlja dekorativni dodatak vašem domu, arome iz ovog seta brzo će se raspršiti i promijeniti ozračje u vašem doma. Kolekcija sadrži note crvene jabuke, kruške, naranče, limuna, cimeta, klinčića, eukaliptusa, vanilije, sandalovine, mošusa i bijelog mošusa.

Zarkoperfume Pretty in Pink Eau de Parfum Set

U ekskluzivnoj suradnji sa ZARKO BEAUTY, otkrijte potpuno novi aspekt omiljenog Pink Molécule mirisa. Limitirano izdanje High Gloss Lipglossa dat će usnama zavodljiv ton i nježna ružičasta prilagodit će se boji usana svake osobe. Osim High Gloss Lipglossa, ovaj predivni set sadrži i Pink Molecule 090.09 Eau de Parfum od 100 ml.

Erba Pura

Douglas 

Ovaj drvenasto-voćni miris, jedan od najtraženijih niche parfema, u baznim notama ima mošus i vaniliju, a u srednjim i gornjim bergamot, limun i naranču. 'Košara' svježih ubranih sicilijanskih citrusa izaziva sreću, dok dodir pahuljastog mošusa potiče senzualnost. Savršen dar za nju i njega!

Ponuda asortimana se može razlikovati po poslovnicama.

*Sadržaj nastao u suradnji s Douglas Parfumerijama.