Od strojarstva do vlasnice vrhunskog make-up učilišta

Make-up učilište Ministry of beauty Silva Stojanović od ostalih se razlikuje po impresivnom rasponu znanja, po temeljitosti u radu i nesebičnom dijeljenju iskustva stečenog tijekom više od 25 godina profesionalnog rada na najvišim razinama make-up industrije. Iz njega je dosad izašlo 300-tinjak make-up artista

promo

Silva Stojanović bez sumnje je jedna od naših najpoznatijih i najuspješnijih vizažistica, educirana na prestižnoj pariškoj make-up akademiji Fleurimon. Ova snažna poslovna žena i vrhunska make-up artistica upornim je radom i stalnim učenjem na visoku razinu dovela i Make up učilište Ministry od beauty Silva Stojanović, iz kojeg je dosad izašlo 300-tinjak make-up artista, danas etabliranih i prepoznatih. Priču je počela s dugogodišnjim poslovnim partnerom Borisom Čavlinom prije 15 godina iz austrijske metropole, Beča, a nastavila dodajući učilištu novi koncept Aftercare, s kojim ga diže na jedinstvenu i zavidnu razinu u široj regiji.

promo 

Za make-up artiste koji diplome steknu u zagrebačkome Make-up učilištu Ministry od beauty Silva Stojanović školovanje traje doživotno. Ako želite biti vrhunski make-up artist, jedini put je stalno učenje, to je Silvin moto. Naime, nakon što završe intenzivni program od 164 sata, koji počinje 2. a završava 30. listopada, polaznici se vraćaju u prostorije učilišta, u okviru posebnog programa Aftercare, u kojem će se upoznati s novim kolekcijama poznatih svjetskih make-up brendova.

Od drugih ih izdvaja, ističe Silva Stojanović, što su jedina make-up akademija u regiji koja nudi profesionalne make-up programe koje predaju profesionalci s ugledom te dugogodišnjim međunarodnim iskustvom.

promo 

Promjena karijere
No nije to samo priča o make-upu nego i o strasti, upornosti, kao i o znanju kao ključu uspjeha u poslu.

Još u djetinjstvu Vogue je bio njezina "Biblija". No životni put ipak ju je odveo u strojarstvo. Iako je i u tome bila uspješna, njezina želja bila je beauty industrija, najprije kao hobi, a konačno, na početku 2000. zakoračila je u profesionalne vode make-upa. Završila je make-up školu kod Borisa Čavline, nastavila je educirati se u Parizu, dobila zvanje PRO make-up artist i njezin hobi postao je njezina nova profesija. Imala je podršku okoline i tadašnjeg mentora, a poslije poslovnog partnera Borisa Čavline.

- Sretna sam i zadovoljna jer radim posao koji volim iz dubine duše. Nikad nisam prestala educirati se, a kao edukator moja je dužnost i dalje se educirati jer ja prenosim svoje znanje. Zato je važno pratiti svjetske trendove i raditi na projektima, biti u kontaktu s make-up, beauty i hair industrijom - objašnjava Silva.

Nakon bogatog iskustva, kako u make-up industriji tako i u edukaciji, stoji iza profesionalnih programa koje njezina akademija nudi.

promo 

Danas je to vodeća škola šminkanja, u kojoj diplome stječu neki od najboljih vizažista u industriji naše regije.

- Glavni cilj je ponuditi izuzetno iskustvo našim studentima prije, tijekom i nakon obuke za profesionalne vizažiste - kaže Silva.
Svi polaznici dobivaju javnu ispravu za upis u e-radnu knjižicu te diplomu koja je priznata u regiji, kao i profesionalnu karticu MOB, s kojom ostvaruju značajne popuste pri kupnji make-upa.

- Smatram da je iznad svega važno biti svjestan odgovornosti kad se upuštaš u edukaciju. Svakog polaznika gledamo tako da nije samo investirao novac nego i povjerenje da ćemo mu pomoći ostvariti njegov san, što je velika odgovornost za nas. Zato su svi naši programi profesionalni i sveobuhvatni - objašnjava.

promo 

Svi su dobro došli
U Make-up učilištu Ministry od beauty Silva Stojanović svi su dobrodošli, i oni koji imaju i oni koji nema predznanja.

- Dolaze i šminkeri koji nisu pravi make-up artisti, ali su shvatili da im nedostaje temelj, nedostaju im alati i s našom školom oni rade skok u profesionalne vode. Naš je program koncipiran tako da krećemo od početaka make-upa, tako da se 10. dan otprilike svi izjednače po znanju. To su intenzivna četiri tjedna učenja. Ne možete ponuditi ozbiljnu make-up edukaciju bez teorijskog dijela. Upravo vas znanje iz anatomije lica, kozmetologije, dermatologije i higijene razlikuje od šminkera amatera. Morate biti upoznati s osnovnim patološkim promjenama na koži, ovladati skincareom kao podlogom za izvrstan make-up.

promo 

Već prvi tjedan imamo i osnove rasvjete s profesionalnim fotografom, tako da se budući make-up artisti upoznaju sa svjetlom jer će se s tim susretati na setu. Mogu reći da iz naše škole izlaze potpuno sigurni u svoje znanje - objašnjava Silva i napominje da uz opsežno bazično znanje polaznicima pružaju mnogo praktičnog rada te usavršavanje koje je i u ovom poslu neophodno. Predavanja uvijek počinju uvodom u povijesnu dekadu, a slijedi demonstracija zadanog looka iz razdoblja o kojem uče. Obrade ukupno 22 looka, što im je izvrsna podloga za bavljenje make-upom. Prolaze sve ultra fashion trendove, studijske i revijske, pa su polaznici potpuno sigurni i ovladali su doista velikom materijom.

promo 

Savjeti budućim make-up artistima
Na tržištu je, smatra, loša situacija jer ljudi ne shvaćaju make-up edukaciju i njezinu važnost.
- Polaznici završe trosatni masterclass i misle kako im je to dovoljno da krenu u tu struku, a to je zapravo prekratko da dobiju i pojam o tome što bi to značilo. Za jednog make-up artista potrebno je uložiti vrijeme, sve resurse, novac i svoj entuzijazam da bi to zaista i postao. Onda tek počinje posao – objašnjava.

- Potrebno je i stalno se profesionalno educirati, birati kome ćete dati to povjerenje. Sasvim sigurno ne možete postati profesionalni make-up artist s 20 sati edukacije - objašnjava nam.
Nakon što završe program Master Beauty PRO, polaznici se vraćaju na Aftercare Masterclass evente, koje je osmislila s vodećim profesionalnim i luksuznim brendovima.

- Aftercareom smo zaokružili najprofesionalniji pristup edukaciji u Hrvatskoj. Aftercare Masterclass evente osmislila sam u suradnji s vodećim pro i luksuznim brendovima, koji nas informiraju o novim proizvodima, o tome kako se apliciraju i kombiniraju, kako u make-upu tako i sa skincare proizvodima. Njihovi regionalni i nacionalni make-up artisti dolaze s novim znanjima i pokazuju kako se noviteti primjenjuju. Tako naši početnici make-up artisti dolaze u izravan kontakt s beauty industrijom, gdje su prvi pri izboru za posao kad ti brendovi imaju potrebu za pro make-up artistima - objašnjava Silva te ističe da su svojim polaznicima uvijek na raspolaganju i rado ih uključuju i u svoje projekte.

promo 

Cijeni se izvrsnost
Uvijek je važno znati da će izvrstan make-up artist znati razlikovati fashion i editorijal make-up, koji podnose revije i modni časopisi, od make-upa za privatne klijente. To je golema razlika, kreativna sloboda koju fashion make-up zahtijeva kod privatnih klijenta dozirana je s oprezom.

- To je vještima kojom dobar make-up artist nije ovladao, ali po tome polaznici prepoznaju našu make-up edukaciju kao izvrsnu. Moja je dužnost tijekom edukacije skrenuti na to pažnju i trenirati naše polaznike do izvrsnosti, koja je na tržištu na spomen naše diplome i prepoznata - ističe Silvija te dodaje da amater šminker zna šminkati od jedan do tri looka, a profesionalno educirani make-up artist ima dovoljno znanja i alata da može izvesti svaki look koji se od njega traži.

promo 

Veliko iskustvo
Na svojem profesionalnom putu Silva Stojanović susrela se i s mnogobrojnim zvijezdama, no teško joj je izdvojiti najdraži projekt. Pamti snimanje za frizerski brend Vidal Sassoon, snimanje spota britanskog pjevača Robbieja Williamsa i drugih, a posebno joj je u sjećanju kao lijepa suradnja ostala glumica Zhang Ziyi, zvijezda filma "Tigar i zmaj", s kojom je radila reklamu za japanski premium hair brand Asience.

promo 

- To su visokobudžetne produkcije koje prate svaki vaš korak. Ta snimanja traju satima, pa i danima. Izvrstan make-up artist mora biti profesionalan u komunikaciji, u izvedbi, u svojem izgledu, vrhunski u svojim vještinama da bi se mogao približiti tako jednom velikom produkcijom timu - objašnjava Silva, sretna i zadovoljna što svoje znanje i iskustvo može prenijeti na mlađe generacije i pomoći im da od dobrog make-up artista postanu izvrsni. Jer kako i sama kaže: Znanje nema svrhu ako se ne dijeli.