Drakkar Noir: Miris koji je postao sinonim za Guya Larochea

Godine 1957. Guy Laroche stvorio je vlastiti brend visoke mode. Njegove ikonične kreacije kao što su košulja – haljina i kaput – haljina i danas su glavna stvar u ženskim ormarima.

promo

GUY LAROCHE SNAŽNO NASLJEĐE VISOKE MODE

Godine 1957. Guy Laroche stvorio je vlastiti brend visoke mode. Njegove ikonične kreacije kao što su košulja – haljina i kaput – haljina i danas su glavna stvar u ženskim ormarima.

Nakon što je Guy Laroche preminuo 1989., nekoliko je poznatih dizajnera preuzelo kreativno vodstvo kuće do Renéa Richarda, koji je trenutno glavni dizajner.

promo 

Sjedište i butik nalaze se u Avenue Montaigne, a modna kuća održava dvije revije godišnje. Slavne osobe poput Eve Longorie, Hilary Shawk i Care Delevingne danas ponosno nose Guy Laroche.

Guy Laroche, od njegovih prvih dana, povjerio je L’OREAL-u stvaranje svojih linija mirisa. Kultni mirisi kao što su Eau Folle, Fidji, Clandestine, Horizon i Drakkar, su svi bili u europskih top 10 u 70-ima i 80-ima, no jedan ih je miris sve pobijedio te postao sinonim za Guya Larochea: Drakkar Noir.

promo 

DRAKKAR NOIR KROZ POVIJEST: MUŽEVNOST, SENZUALNOST, ZAVODLJIVOST

Drakkar Noir je od svojih ranih dana bio sinonim za sirovu muževnost, snagu i plodnost.
Drakkar Noir muškarac je samouvjeren, odvažan, neovisan i zavodljiv željan adrenalina,
Drakkar Noir. Osjetite snagu.

Influencer kampanja #FeelThePower predstavlja alfa muškarce: one željne adrenalina ili samo modno osvještene ovisnike o sportu.

promo 

U gornjim notama ili otvaranju mirisa osjećamo ulje korijandera i pelina, nakon određenog vremena miris se razvija u topli miris borovice i svježinu geranija i lavande. U posljednoj fazi razvitka mirisa svježinu razbija miris drvenaste mahovine, pačulija i balzamsko ulje jele koje karakterizira svježina, drvenasti akord te umirujuće i osvježavajuće svojstvo.

U svim BIPA DROGERIJAMA.