Antonija Stupar Jurkin: 'Beauty influenceri imaju golem utjecaj'

Televizijska zvijezda Antonija Stupar Jurkin, koja i nakon odlaska s malih ekrana plijeni pozornost velikog broja pratitelja, sada je putem svojih profila na društvenim mrežama postala utjecajna i u beauty industriji.

Privatni album

Jedna od naših celebrity influencerica je Antonija Stupar Jurkin s 41,5 tisuća pratitelja na Instagramu, gdje svakodnevno donosi zanimljiv beauty sadržaj, ali i onaj iz svakodnevice žene, majke, kraljice... Prikaz realnog stanja stvari njezin je adut kojim osvaja sve više obožavatelja, a kao članica ovogodišnjeg žirija Storyjeva natječaja za najbolje kozmetičke i make up proizvode te tretmane u Hrvatskoj - Beauty Influencers Choice, kako kaže, vodit će se s nekoliko kriterija.

Vaša televizijska karijera ostavila je itekakav trag. No što vas, po vašem mišljenju, čini autentičnom i drugačijom?

Mislim da je ključ autentičnosti u tomu što sam uvijek vjerna sebi. Bez obzira na to radim li na televiziji, vodim li neki događaj ili dijelim svoje iskustvo na društvenim mrežama, trudim se biti transparentna i prirodna. Ne bojim se pokazati vlastitu ranjivost ili nesavršenosti. Publika prepoznaje iskrenost i autentičnost, a to stvara dugoročnu povezanost. Također, u dugogodišnjoj karijeri razvila sam osjećaj za komunikaciju s ljudima, što je uvijek bilo ključno.

Privatni album 

Čini se da ste vrlo organizirani i produktivni. Kako izgleda vaš tipičan radni dan?

Organizacija mi je ključna jer imam puno obaveza, kako poslovnih tako i privatnih. Dan mi počinje rano jer volim imati trenutak za sebe, uz kavu i pregledavanje obaveza. Uglavnom slijede sastanak ili snimanje, a tijekom dana često radim na različitim projektima, poslovnim ili privatnim. Svaki dan pokušavam izdvojiti vrijeme za obitelj, što mi je jako važno. Večer obično završavam planiranjem sljedećeg dan i malim beauty ritualima.

Beauty svijet se brzo mijenja. Kakav sadržaj trenutačno najviše zanima vašu publiku? Preferiraju li savjete, recenzije ili možda nešto drugo?

Primjećujem da moja publika voli praktičan sadržaj, primjenjiv u svakodnevnom životu. Savjeti o njezi kože, brzi beauty rituali i recenzije proizvoda uvijek su popularni, a sve više interesa izazivaju i savjeti o unutarnjoj ljepoti, zdravom životu i mentalnoj dobrobiti. Ljudi žele autentične preporuke, iskrene recenzije i ono što im zaista može pomoći u svakodnevnoj njezi, ali i osjećaju opuštenosti i sreće.

Privatni album 

Što u beauty svijetu najviše zanima vas? Koga vi pratite i čije savjete slušate?

Zanimaju me proizvodi i tehnike koji daju konkretne rezultate, ali i oni usmjereni na održivost i zdrav pristup ljepoti. Pratim različite stručnjake, dermatologe, ali i kolege iz industrije. Volim pratiti i svjetski poznate beauty influencere koji donose inovacije i otvaraju nove teme. No najviše vjerujem stručnjacima koji imaju dugu karijeru i znanje iz područja kozmetologije.

Kako biste definirali osobni stil u svijetu ljepote i modnih trendova? Koja je vaša beauty filozofija?

Moj osobni stil u svijetu ljepote je prilično jednostavan i prirodan. Volim naglasiti ono što već imam - čistu, zdravu kožu i prirodan sjaj. Beauty filozofija mi je 'manje je više'. Volim investirati u kvalitetne proizvode koji djeluju, a vjerujem da je najvažnije osjećati se dobro u vlastitoj koži. Tijekom godina naučila sam da njega i pravi sjaj dolazi iznutra.

Privatni album 

Kako prema vašem mišljenju izgleda savršen beauty proizvod?

Savršen beauty proizvod mora biti učinkovit, ali i jednostavan za korištenje. Važno mi je da ima prirodne sastojke, da odgovara mom tipu kože i pruža dugotrajne rezultate. Također, volim kada proizvod ima nekoliko funkcija, recimo kada istodobno hidratizira, štiti i daje koži sjaj.

Koliko vam je kod takvih proizvoda važna inovativnost?

Inovativnost je definitivno važna, pogotovo u današnjem svijetu gdje se trendovi brzo mijenjaju. No ključno mi je da inovacije budu praktične i primjenjive u svakodnevnom životu. Ne volim kada je nešto samo novi trend, a zapravo ne donosi nikakve konkretne rezultate. Inovacije trebaju pojednostaviti njegu i ponuditi ono što doista koristi koži ili kosi.

Kao iskusna medijska osoba kako gledate na rast broja beauty influencera? Smatrate li da su postali ključan glas u industriji ljepote?

Beauty influenceri danas imaju golem utjecaj jer izravno komuniciraju s publikom. Oni su postali autentični glasovi kojima ljudi vjeruju jer često iznose osobna iskustva i testiraju proizvode iz prve ruke. Ipak smatram da je važno zadržati ravnotežu između mišljenja influencera i znanja stručnjaka iz beauty industrije kako bi informacije bile točne i relevantne.

Privatni album 

Ove ste godine članica žirija Beauty Influencers Choice 2024. Koji su vam kriteriji najvažniji prilikom ocjenjivanja proizvoda?

Kad ocjenjujem proizvode i tretmane, najvažniji su mi kvaliteta i učinkovitost. Gledam sastav proizvoda, kako djeluje na kožu, je li prikladan za različite tipove kože i koliko je jednostavan za korištenje. Također, važno mi je da proizvođač podržava održive prakse i brine se o okolišu. Iskrenost i autentičnost brenda također su važni - želim vidjeti transparentnost i dosljednost u komunikaciji s potrošačima.