LOREDANA BAHORIĆ: 35 godina modnog stvaralaštva

U Galeriji Kranjčar predstavljena monografija u luksuznom izdanju o jednoj od najvažnijih hrvatskih modnih dizajnerica

Robert Gašpert

U Galeriji Kranjčar predstavljena je luksuzna monografija o Loredani Bahorić, jednoj od najistaknutijih hrvatskih modnih dizajnerica. Loredana Bahorić – 35 godina modnog stvaralaštva prva je objavljena monografija o modnom dizajnu u Hrvatskoj. Na tome veličanstvenom projektu na kojem je stručni tim Školske knjige na čelu s kreativnom direktoricom Ana Marijom Žužul, dizajnericom Teom Pavić i urednicom Miroslavom Vučić radio radio tri godine možemo zahvaliti prestižnoj nakladi Školske knjige.

Monografiju Loredana Bahorić – 35 godina modnog stvaralaštva predstavile su urednica knjige Miroslava Vučić, koja je ujedno i moderirala svečanost predstavljanja ove monografije, modna dizajnerica Loredana Bahorić, kreativna direktorica Školske knjige Ana Marija Žužul, povjesničarka umjetnosti Iva Körbler, modni kritičar Nenad Korkut i kustos Galerije Kranjčar Josip Tešija, a modna agentica Tihana Harapin Zalepugin, Loredanina prijateljica i suradnica na mnogim projektima, pročitala je svoj prilog o prijateljstvu s Loredanom.

U društvu prijatelja, kolega i dugogodišnjih ljubitelja dizajna Loredane Bahorić predstavljena je bogato ilustrirana monografija koja na više od sedam stotina modnih fotografija donosi priču o uspješnoj dizajnerici koja se od samih početaka djelovanja svojom prepoznatljivom estetikom nametnula kao jedno od najvažnijih imena hrvatske modne scene.

Predstavljanje monografije popratila je i izložba odabranih fotografija iz knjige kao i video projekcija cijelokupnog opusa Loredane Bahorić, prikazana kroz kampanje, za što su zaslužni Elvira Kranjčar, vlasnica galerije i Jospi Tešija, kustos. Najdojmljiviji vizuali nastali su u suradnji s umjetničkom fotografkinjom Mare Milin, koja se na promociji našla i u ulozi DJ-a.

 Uzvanici su nazdravili proseccom Villa Sandi i odličnim koktelima za koje se pobrinula Miva galerija vina, a događanje je podržao i Eucerin koji kao brend podržava snažne žene poput Loredane i povezuje sve generacije žena kroz svoju liniju proizvoda, koji stvaraju njegu kože koja je ženama potrebna i koju zaslužuju tijekom života.

U samoj monografiji, nastaloj prema uredničkom konceptu Miroslave Vučić, važnost Loredanina umjetničkog dizajna znalački su opisali povjesničarka umjetnosti Iva Körbler, modni kritičar Nenad Korkut, publicistica Katarina Marić i kostimografkinja Danica Dedijer. Monografiju je dizajnirala Tea Pavić pod vodstvom kreativne direktorice Školske knjige Ana Marije Žužul.

U Loredaninim modnim kolekcijama pratimo posvećenost likovnoj umjetnosti, modernoj arhitekturi i filmskim ostvarenjima, a sinteza svih umjetničkih razina, medija i žanrova kojoj u kontinuitetu teži upućuje na specifičan umjetnički senzibilitet.

Kao lajtmotiv njezina dizajnerskog identiteta uvijek se provlači crno-bijeli monokromatski raster koji je postao njezinim zaštitnim znakom, ali i činjenica kako je svoj modno-dizajnerski brend nazvala Charlie Design prema karakterističnoj crno-bijeloj estetici iz filmova Charlieja Chaplina, čime je željela istaknuti složeno viđenje svijeta i svakodnevice s laganim pomakom, uz malu dozu humora, autoironije i kontrolirane emotivnosti.

Monografija Loredana Bahorić – 35 godina modnog stvaralaštva može se kupiti na webshopu i u svim knjižarama Školske knjige.