Kolekcija je rezultat višemjesečnog rada i predstavlja kombinaciju nježnih uzoraka različitih tekstura, tehnika ručne izrade i modela koji su vrlo nosivi i profinjeni.
U središtu svake Severove kolekcije je nepokolebljiva predanost osnaživanju žene. "Moj je zadatak kao dizajnera stvoriti odjeću koju ćete nositi godinama. Kolekcija je sastavljena od isključivo unikatnih, neponovljivih kreacija, a svaki je model izrađen tako da bude vrijedan divljenja", istaknuo je Sever koji će u četvrtak, 30. ožujka, predstaviti svoju kolekciju Vere Fabula zagrebačkoj publici.
Raskošna kolekcija sadrži više od 60 total lookova koji su iznimno detaljno izrađeni. Riječ je o vrlo elaboriranim komadima s mnogo detalja pa je riječ o uistinu velikom broju, i to ne samo za naše prilike nego i na svjetskoj razini.
“Naglasak je uvijek na isticanju ženstvenosti i snage. Ilustracija koju sam nacrtao prije nekoliko godina odlično opisuje temelje kolekcije: sinkronizacija, nadopunjavanja i slavlje svih žena i njihove različitosti. Na reviji će biti nekoliko iznenađenja jer modna revija mora imati i scenski element, mora biti neki poseban začin, nova ideja, tendencija…”, otkrio je dizajner.
Za styling kose modela pobrinut će se Redken 5th Avenue NYC, profesionalni brend za njegu kose i boja za kosu posvećen pružanju inspirativne edukacije, revolucionarnih proizvoda i neusporedive kreativnosti klijentima i stilistima. Prisutan iza pozornica na tjednu mode u New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu, Redken je lider u ljepoti koji kreira lookove na pisti za prestižne dizajnere u industriji. Jedinstvenom kombinacijom mode, inovacije i inspiracije, Redken stvara energiju, definira tempo i određuje što je novo kada govorimo o trendovima za njegu kose.
Generalni make up sponzor revije luksuzni je brend Jane Iredale koji čine linije proizvoda s čistim mineralnim sastojcima koji na kožu djeluju poput ciljane njege. Ne sadrže mirise i konzervanse te sastojke koji izazivaju iritacije i začepljuju pore, što je dokazano višestrukim testiranjima. Dok jača i uravnotežuje kožu, ovaj make up pruža jednako učinkovit i dugotrajan finalni rezultat. U brendu Jane Iredale vode se premisom da šminka treba izgledati dobro, činiti dobro koži i pružati dobar osjećaj.
Odličan saveznik za savršen izgled modnih kreacija u backstage bit će zasigurno parna postaja Philips PerfectCare 8000. Njegova glavna karakteristika koja postiže 'wow' efekt i diferencira Philipsove parne postaje od drugih jest Philips OptimalTEMP – funkcija koja jamči da nema progorijevanja tkanine, odnosno glača se na jedinstvenoj postavci pogodnoj za sve tkanine. Philipsova parna postaja ističe se performansama i dizajnom te predstavlja premium proizvod namijenjen svakodnevnoj upotrebi. Omogućava peglanje bez napora pomoću nove tehnologije sa senzorom pokreta te vertikalno i horizontalno peglanje uz automatsko otpuštanje pare. Speed mode funkcija prilagođava količinu pare brzini peglanja za još brže rezultate u što ćemo se zasigurno uskoro uvjeriti.
Modno događanje podržat će i partneri: PPD GLOBAL, vodeća distribucija alkoholnih pića i Illy kave, Poche Paris, Cetina - prirodna izvorska voda te Agrolaguna s vrhunskim vinima Festigia i pjenušcem Vina Laguna Perla Rose.