Negdje u ovo doba prošle godine, dok smo se pripremali za Advent i imali ispričnicu da kupimo pet novih stvari sa šljokicama, a stanovnici Brazila birali badiće za nadolazeće ljeto, brojni mediji su muku mučili kako odabrati riječ koja je obilježila proteklu godinu. Izbor nije bio lak, a za mjesto na tronu borila su se dva izraza – AI i rizz, što su samo efektniji nazivi za umjetnu inteligenciju i karizmu.
No kako stvari sada stoje, pobjedu za 2024. odnijela je riječ brat, a kojom opisujemo sve ono što je glasno, samouvjereno, neovisno te iznad svega krajnje autentično i originalno. Upravo one osobine koje su nas inspirirale za novi broj Storybooka, a koji je u cijelosti posvećen onome što smo nazvali #VisionVibe - jedinstvenim pogledima na stvarnost.
Za uživanje u zimskom izdanju Storybooka ne trebaju vam virtualne naočale da biste uronili u višedimenzionalne svjetove, poigrali se različitim perspektivama, putovali kroz vrijeme, doznali koje ćete trendove voljeti već sutra i upoznali fantastične kreativce. Baš kao što vam za ulazak u novu 2025. možda i ne treba ružni božićni pulover jer, kako kaže Instagram, 'negdje je uvijek ljeto', a izraz looksmaxxing je u opasnom trendingu.
Svaka tema ovog broja nastala je zahvaljujući uredničkoj #VisionVibe, kreativnim vizijma kreativne urednice broja Aleksandre Orlić, modne art urednice Nine Mie Čikeš i glavne urednice Martine Rafaeli, i mreži izuzetnih pojedinaca domaće, regionalne i europske scene. Novi broj Storybooka poručuje kako je (opet) vrijeme odvažiti se i biti svoji te vidjeti nešto novoi potpuno drugačije.