Osnovan s vizijom i misijom promicanja zdravog života, povijest bio&bio datira iz kasnih 80-ih kada su Zlatko Pejić i Jadranka Boban Pejić kroz seminare o makrobiotici i održivim životnim stilovima promovirali ideju osobne ekologije. Ova ideja, koja tvrdi da zdrav pojedinac doprinosi zdravom okolišu i obrnuto, postavila je temelje za ono što će postati prepoznatljiva bio&bio priča.
Danas, bio&bio ne samo da je trgovački lanac već i sinonim za istinsku filozofiju življenja. Njihov pažljivo dizajniran logotip prenosi duboku poruku: narančasta predstavlja životinjski svijet uključujući čovjeka, dok zelena simbolizira biljni svijet. Oba zajedno predstavljaju organski svijet, a siva boja znaka "&" ukazuje na njihovu simbiozu unutar trgovina bio&bio. Kombinacija ovih elemenata čini logotip ne samo estetski privlačnim, već i pričom samom po sebi.
Među najvećim postignućima brenda su inicijative poput suradnje s domaćim ekološkim poljoprivrednicima, poticanje ekološke proizvodnje kroz vlastito ekološko imanje "Zrno" te projekt inovativne kompostabilne ambalaže koja je smanjila potrošnju plastike za čak 3 tone od 2020. godine. No, kao najvažniji faktor uspjeha, Jadranka Boban ističe:
“Našim najvećim uspjehom smatram to što i dalje vjerujemo da se vrijedi truditi i što ustrajemo u kontroli kvalitete. Vjerujemo da je bavljenje organskim proizvodima cjelovita filozofija življenja koja ima ekološke, ekonomske i etičke komponente i beskompromisno smo joj posvećeni.”
Povodom obilježavanja ove važne obljetnice, iz bio&bio poručuju: "Naše vrijednosti i srž naše priče ostaju isti. Vjerujemo da ćemo, zajedno s našim kupcima, nastaviti pisati inspirativne stranice naše budućnosti – zajedno bolji, svaki dan."
U rujnu, mjesecu kada bio&bio obilježava svoj jubilarni 20. rođendan, pozivaju sve svoje vjerne kupce, kao i one koji će to tek postati, da se pridruže proslavi. Pripremljen je niz pogodnosti i iznenađenja kao zahvala za povjerenje koje im je pruženo kroz proteklih dvadeset godina.