WEEKEND.16: Kako je lučka Rijeka postala turistički biser Jadrana?

Women’s Weekend sljedeće godine od 7. do 10. ožujka ponovno u Rijeci

promo

U posljednjih nekoliko godina u Rijeci su se otvorile brojne prilike za revitalizaciju infrastrukture, kulturno-gospodarskih objekata, ali i jačanje turističkih potencijala. Upravo put turističke transformacije Rijeke obilježava organizacija brojnih manifestacija, poput Riječkog karnevala, Women’s Weekenda, Fiumanke i Rijeka Adventa koji su doprinijeli unaprjeđivanju turističke ponude i transformaciji koju potvrđuju i brojke, s obzirom da se Rijeka u prvih pet mjeseci našla na popisu 10 najboljih turističkih destinacija u Hrvatskoj.

promo 

Poručeno je s panela pod nazivom „Svi mi pričaju o Rijeci – Nova rije(č)ka perspektiva“ koji je održan u okviru Weekenda.16 i bio je posvećen ostvarenju punog potencijala grada Rijeke kroz turističku ponudu koju obogaćuje sve više društvenih i kulturnih događanja, ali i značajnih projekata koje otvaraju brojne prilike za revitalizaciju infrastrukture grada i kulturno-gospodarskih objekata - od novog kvarta kulture, nove knjižnice, autobusnog kolodvora pa sve do nove nautičke marine. Uz ACI marinu Rijeka, kao jedan od najvećih projekata istaknut je Rijeka Gateway čija vrijednost iznosi 200 milijuna eura u prvoj fazi realizacije, osiguravajući 300 novih radnih mjesta.

promo 

“Upravo će ovaj projekt pridonijeti razvoju riječke luke, ali i cijelog riječkog prometnog pravca”, poručio je gradonačelnik Rijeke Marko Filipović te dodao da je u fazi realizacije puno novih projekata, investicija i aktivnosti koje Rijeku guraju naprijed. “Smatram da se to vidi gotovo na svakom koraku i da je sve više ljudi počelo mijenjati percepciju o Rijeci. Polako se događa tranzicija i transformacija Rijeke iz nekada industrijskog grada u grad urbanog turizma, novih tehnologija i grad razvojno povezan sa našim sveučilištem i znanošću“, rekao je Filipović.

promo 

Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa ističe da je velika pažnja usmjerena i na brendiranje turističke ponude te su u tijeku projekti razvoja i promocije aktivnog odmora i kulturne baštine Rijeke i Riječkog prstena, a pokrenuto je i nekoliko projekata s ciljem pozicioniranja gastronomske ponude. Među njima se ističe i projekt Riječke gastronomske luke koji će olakšati odabir ugostiteljskih objekata i građanima i turistima, ali i predstaviti ponudu razvijenu prema specifičnim zahtjevima. Tu svakako treba spomenuti Nebo Restaurant & Lounge poznatog chefa Denija Srdoča koji se može pohvaliti Michelinovom zvjezdicom.

promo 

Ovom prigodom najavljeno je i novo izdanje Women’s Weekend festivala koji će se održati od 7. do 10. ožujka 2024. na novoj lokaciji Art-kvart, a veći dio programa održat će se u Muzeju moderne i suvremene umjetnosti. Konferencija će tako u Rijeci ponovno okupiti važna imena regionalne i svjetske scene s ciljem povezivanja i osnaživanja žena. „Osim brojnih utjecajnih govornika te dodatnog sadržaja u obliku radionica, wellnessa i networkinga, ova konferencija svojim inovativnim karakterom obogaćuje ponudu Rijeke, ali i učvršćuje njezinu poziciju kao mjesta na kojem se rađa ravnopravnost i kultura“, objasnila je moderatorica Nevena Rendeli Vejzović, direktorica agencije Prime Time komunikacije, na panelu koji je završen predstavljanjem i degustiranjem kvarnerske gastro i vinske ponude.

promo