Ne samo da je prvi od njih trenutno 46 otvorenih, već je i dio najvećeg lanca privatnih muzeja na svijetu. Neki dan preporučila ih je čak i veličanstvena Adele na svom koncertu u Las Vegasu.
Već skoro 9 godina, ovaj muzej oduševljava, zabavlja i educira svoje brojne posjetitelje. Interaktivni eksponati i fotogenične kulise pružaju nezaboravno iskustvo svima koji žele zaviriti u znanost iza iluzije.
Kao svoj faktor X ističu posjetitelje u fokusu. Upravo je njihova znatiželja, interes i osmijeh pokretač izvrsnosti i želje za daljnjim napretkom. S tim u vezi Muzej se u prosjeku svake dvije godine mijenja iz korijena. Posjetitelji svih dobnih granica taj trud prepoznaju i nagrađuju svojim ponovnim dolascima.
Nerijetko čujemo da je u zagrebačkoj Ilici 72 dobra vibra. Prostor pršti pozitivnom energijom i glasnim smijehom, te čestim aha – doživljajima, posebno kada se uđe u srž iluzije ili složi Dilemma didaktička igra.
Tu ćete susresti sve dobne skupine, od todlera koji dolaze u pratnji starije braće i sestara, školskih grupa, tinejdžera koji muzej biraju za prve samostalne izlaske, te studenata čije udruge muzej svakodnevno podržava ulaznicama i Dilemma asortimanom. Nerijetko muzej organizira evente, teambuildinge i smart breakove za poslovne grupe, a u planu su večeri i za umirovljenike gdje će moći vježbati male sive stanice, a pri tom se zabaviti i dobro nasmijati. Svima njima zajedničko je odlično iskustvo koje često ponavljaju posebno ako ugošćuju prijatelje iz drugih gradova i zemalja.
Provjereno uspješan koncept ne gradi samo jake spone s posjetiteljima već i partnerima muzeja. Upravo su posebne prigode te kada partneri uskaču i nagrađuju vjerne muzejske simpatizere.
Ovaj mjesec su u fokusu žene i njihov dan. Muzej iluzija udružio je snage s brendovima poput Frankly Good & Borbolete te stručnjacima iz poliklinike Duduković & Kisić, studia Les Mains, Laure Žalac, Karmell Ateliera te Studia Miris. Osim u prekrasnim tretmanima i pamperingu duha i tijela sretne će dobitnice uživati u umjetnosti i kulturi, poput odlaska na predstavu u Kerempuh i Ludu kuću, te na radionice u popularni Paint & Wine i Đardionice, gdje mogu istaknuti i svoju kreativnu stranu.
U razgovoru s vodstvom zagrebačkog Muzeja iluzija, saznajemo o mnoštvu planova za budućnost.
Ideja vodilja im je i dalje biti najbolji u pristupu posjetiteljima, edukativni i zabavni u sadržaju te nagrađivati sve uzraste koji posjećuju muzej. Ulagati u nove generacije muzealaca, poticati pozitivne primjere i prakse te predlagati zanimljive knjige, kazališne predstave i festivale koji čine svakodnevicu ljepšom, veselijom i pametnijom.
Posebno se raduju organizaciji ljetnih događanja u dvorištu muzeja te proslavi 9. rođendana, koja će sigurno biti pravi hit za male i velike, baš kao što je i muzej.
Preostaje nam prihvatiti izazov i fotkati se u Vortex tunelu, pratiti nove ideje i planove te uživati u zabavi koju donosi Muzej iluzija Zagreb!