Kako RMN mijenja pravila igre u digitalnom oglašavanju? Pridružite se našem panelu na Weekend Media festivalu!

Rovinj od 19. do 22. rujna postaje epicentar komunikacija i medija jer okuplja ne samo medijske stručnjake, nego i one iz područja HR-a, AI-ja, IT-a te financija.

promo

Ove godine Weekend Media Festival, koji se održava 17. put, nudi četiri festivala u jednom – od neprekidne zabave i inspirativnih panela do savršenog networkinga. S devet pozornica i više od 220 predavača iz cijelog svijeta, festival predstavlja ključno događanje za sve profesionalce i entuzijaste u industriji.

U sklopu ovogodišnjeg festivala kompanija Wireless Media Group (WMG), lider u području digitalnih transformacija i medija u Srbiji i regiji, organizira panel na temu „The Third Wave of Digital Advertising: Launching Retail Media Networks in Adriatic Region“ u subotu, 21. rujna. Panel će se fokusirati na evoluciju Retail Media Networka (RMN), koja se smatra trećim valom digitalnog oglašavanja i otvara nove izvore prihoda za retailere.

Na panelu će se pokrenuti važne diskusije o tome kako RMN koncept prodaje i zakupa online oglašavanja može inicirati pozitivne promjene na regionalnom i lokalnim tržištima te kako može pokrenuti sudionike iz industrije da budu konkurentni vodećim igračima na ovom polju.

Panel će donijeti sveobuhvatan pogled na izazove i mogućnosti RMN-a. Ujedno će se prezentirati njegova važnost za cijelu marketinško-medijsku industriju, s naglaskom na iskorištavanju punog potencijala ovoga rastućeg segmenta poslovanja u jadranskoj regiji.

Moderator panela bit će Petar Jevremović, CDO i član Uprave WMG-a te CEO WMG Product & Servicesa, koji će voditi razgovor o važnosti RMN-a za regionalna tržišta. Osim njega, sudjelovat će i renomirani stručnjaci iz industrije: Bojan Radlović, Chief Digital Officer u Fortenova grupi, Vladimir Zarić, Chief Marketing Officer u Ananas E-commerce, Mario Ivić, CEO DeFractal/Telum/Midas i Nenad Milić, Executive Director u IAB Serbia.

Obuhvatit će ključne aspekte RMN-a, uključujući izazove implementacije, strateške smjerove i prilike koje nudi ovaj segment. Strukturiranom diskusijom i pitanjima iz publike panel će pružiti sveobuhvatan pregled ovog inovativnog područja, istražujući kako RMN može osnažiti lokalne ekonomije i unaprijediti marketinške strategije.

Panel će se održati u subotu, 21. rujna, u dvorani Produženi vikend, a počinje u 17.15 sati. Ne propustite priliku, poslušajte ključne lidere u industriji i uključite se u najvažniji razgovor o budućnosti digitalnog oglašavanja.