Danas, u vrijeme ubrzanog razvoja tehnologija i „ovisnosti“ o različitim ekranima, iznimno je važno poticati djecu na igru. Posebno su privlačne igre u kojima se rješavaju različiti izazovi, kao i vizualno zanimljive igre koje pružaju dobar balans između zabave i učenja. Ako razmišljate o tome što pokloniti djeci pod bor ove godine, neka to svakako bude društvena igra. Zašto su društvene igre najbolji dar? Osim što razvijaju mozak i kreativnost, djeca tu nisu samo pasivni promatrači. Jedna od trenutačno najpopularnijih igara, koja spaja pustolovinu, učenje i čaroliju zajedničkog vremena, svakako je "Mali heroj", dostupna u Lidl trgovinama.
O čemu se radi? Igrači kreću na uzbudljivo planinarsko putovanje hrvatskim zavičajem i tko prvi stigne do cilja postaje Mali heroj! Ali neće biti lako! U društvenoj igri čekaju vas razni izazovi, prepreke i zanimljiva otkrića! A na kraju pustolovine dijete čeka i personalizirana diploma.
Živimo u svijetu digitalnih tehnologija koje, sve i da hoćemo, ne možemo ignorirati. Tako i igra Mali heroj ima interaktivne elemente proširene stvarnosti – to će se zasigurno svidjeti djeci! Dok istražujete ploču, potražite povećalo – znak da vas tu čeka nešto posebno. Posjetite web stranicu postanimaliheroj.hr, skenirajte kamerom mobitela simbol povećala na ploči i slijedite upute kako biste otkrili animacije, činjenice i glasovne poruke. Ovu zabavnu i edukativnu igru možete kupiti u svim Lidl trgovinama za samo 4,99 eura, skupljajući bodove u Lidl Plus aplikaciji. U aplikaciji je potrebno kliknuti na „Sakupljaj“, skenirati Lidl Plus karticu, i za svakih potrošenih 25 eura kupac ostvaruje 1 bod. Nakon 6 sakupljenih bodova dobiva digitalni kupon, čijom aktivacijom ostvaruje popust od 77 % i društvenu igru „Postani Mali heroj“ za samo 4,99 eura.
Igra „Postani Mali heroj“ ima i savršeni „par“ – može se upotpuniti s dvije dodatne personalizirane igre „I ja sam Mali heroj“, koje se mogu kupiti isključivo na web-stranici Lidla, i to za samo 2,50 eura uz kod iz osnovne društvene igre ili po punoj cijeni od 12,90 eura. Najbolje od svega je to što dodatne igre mogu biti personalizirane: prilikom narudžbe roditelj „kreira“ izgled likova prema vlastitom djetetu. Puzzle tako sadrže 70 dijelova i mogu biti personalizirane imenom i ilustriranim likom djeteta. Memory igra uključuje 30 kartica – neke s biljkama i životinjama, a neke s personaliziranim likom djeteta u različitim aktivnostima. Dijete na taj način vidi sebe u igri kao „pravog Malog heroja“, i poklon postaje jedinstven, baš kakav i treba biti pod božićnim drvcem.
Kad slažu puzzle ili igraju memory, djeca moraju prepoznati oblike, boje ili uzorke, pamtiti položaje i planirati svoje sljedeće poteze, što poboljšava sposobnost koncentracije, logičko razmišljanje i mentalnu fleksibilnost. Puzzle, primjerice, zahtijevaju da dijete dugo ostane fokusirano, što je osobito važno danas, u svijetu punom ometanja (ekrani, buka, raspršena pažnja), u kojem mnoga djeca ne mogu dugo održavati pažnju i koncentraciju. Kod memorijskih igara, pak, dijete uči pratiti detalje, pamtiti položaj kartica i vraćati ih u sjećanje, što također jača fokus i pozornost. Ove igre potiču i komunikaciju, strpljenje, upornost…, stoga nema boljeg poklona za nadolazeće blagdane od igara koje potiču zdrav razvoj djece i k tome su zabavne.
Osim intelektualnog rasta, ovakve igre pomažu djeci i u upravljanju emocijama te jačaju osjećaj postignuća i samopoštovanja. Istovremeno, djeca doživljavaju pokušaje i pogreške u sigurnom kontekstu. Kad roditelji sudjeluju, igra postaje zajednička aktivnost koja jača obiteljske veze.
Ovi su pokloni koji će definitivno svima izmamiti osmijeh i koji se isplate u svakom kontekstu, jer su pristupačni cijenom, poticajni za djetetov razvoj te, ne manje važno, rješavaju nas razmišljanja što staviti pod bor. U blagdanskom razdoblju pokloni su mnogo više od materijalnih stvari. Dobro odabran dar nije samo predmet, već poziv na igru i lijepe zajedničke trenutke, koje društvene igre – unatoč najmodernijim tehnologijama! – još uvijek prizivaju na najljepši mogući način.
*Sadržaj nastao u suradnji s Lidlom.