NAJGLAMUROZNIJI DOGAĐAJ GODINE

'Željeli smo da posjetitelji osjete da su ušli u svijet glamura': Kako je nastala najčarobnije mjesto u Zagrebu

Ivana Škrlec, direktorica rental tvrtke Altera, na ovogodišnjem je Prahir Story Hall of Fameu ostavila snažan pečat svojom ekspertizom iz svijeta event industrije.
Foto: Story Press

U svijetu gdje se dojam stvara u prvim sekundama, scenografija nije samo pozadina - ona je srce atmosfere, tihi pripovjedač događaja. Uzvanici našeg rođendanskog partyja Prahir Story Hall of Fame složili su se da je upravo vizualna kulisa čitavoj večeri dala posebnu čar.

Foto: Story Press

A iza tog dojmljiva vizualnog identiteta stoji Ivana Škrlec, direktorica rental tvrtke Altera. S Ivanom razgovaramo o inspiraciji, procesu stvaranja, izazovima i detaljima koje gosti možda nisu primijetili, ali bez kojih ovaj događaj koji je spojio svijet dijamanata i glamura u nezaboravnu večer ne bi bio isti.

Foto: Story Press

Kako ste doživjeli ovogodišnju dijamantnu temu Prahir Story Hall of Famea i kako ste je pretočili u prostor?

Moj je zadatak bio ideju Storyjeva tima i Rebeke Ljiljak pretvoriti u realnost. Iskoristili smo jako puno opreme kako bismo ispunili cijeli prostor paviljona i realizirali smo nacrte dijamanata koji su prema Rebekinoj ideji bili centralni ukrasi prostora. Dijamantna tema ove godine bila je pravi izazov, ali i inspiracija za stvaranje nečega zaista posebnog. Kroz opremanje prostora željeli smo prenijeti tu simboliku čistoće i luksuza, koristeći materijale i elemente koji su povezani s glamurom. Svi detalji, od rasvjete do dekoracija, bili su pažljivo odabrani kako bi prostor zračio elegancijom.

Foto: Story Press

Koliko faza uključuje planiranje cjelokupnog procesa kad je riječ o projektu poput ovoga – od koncepta do izvedbe?

Proces započinje preuzimanjem koncepta i koordinacije s cijelim timom koji je radio na eventu. Nakon toga slijedi faza odabira materijala, zatim vizualizacija pa realizacija. Svaka od tih faza zahtijeva precizno planiranje, ali i fleksibilnost kako bi se projekt mogao uskladiti s trenutačnim uvjetima.

Foto: Story Press

Koliko je važno osmisliti ne samo estetski atraktivan prostor, nego i funkcionalan za crveni tepih, dodjelu nagrada i VIP zonu?

Prvenstveno, željeli smo da posjetitelji osjete da su ušli u svijet glamura. Svaka zona imala je svoj ‘story’. Funkcionalnost je ključna, posebice kada imamo toliku gužvu i veliku logistiku. Osim što prostor treba biti atraktivan, mora biti i praktičan za kretanje ljudi, za stvaranje udobna okruženja za goste, kao i za nesmetano odvijanje događaja poput dodjele nagrada.

Foto: Story Press

Scenografija je bila raskošna, ali istovremeno vrlo elegantna. Što je bilo najizazovnije u postizanju takve ravnoteže?

Najveći izazov bio je da prostor ne bude prenatrpan. Kroz odabir minimalističkih, ali luksuznih materijala, željeli smo da prostor bude bogat, ali nikako previše napadan.

Foto: Story Press

Postoji li neki kutak, detalj ili skriveni dragulj večeri na koji ste osobito ponosni, a koji možda nije bio u prvom planu?

Ponosna sam na tim koji je ovo realizirao, na skladnu suradnju. To je tajna uspjeha svakog projekta, to su ti dragulji koji omogućuju da sve bude kako treba i da svi pamte party koji ste realizirali.