NOVO DOBA

BURBERRYJEV POGLED U BUDUĆNOST: Predstavljamo prve elemente debitantske kampanje kreativnog direktora Daniela Leeja

Zaustavite pogled - jer uz novi logo Burberry i kampanju koja je odraz suradnje s britanskim zvijezdama kao što su Shygirl, John Glacier, Skepta, Raheem Sterling, Vanessa Redgrave i Lennon Gallagher
Foto: Burberry

Sve je zanimljivije otkrivanje elemenata nove Burberry kampanje, snimljene između londonskih znamenitosti Trafalgar Squarea i Albert Bridgea, kojom brend nakon pomalo uspavane faze obnavlja vezu s modernom Britanijom. U kampanji koju je snimio Tyrone Lebon sudjeluje široka postava britanskih talenata koju predvodi rep postava Shygirl, John Glacier i Skepta (s kojim je Lee surađivao još za vrijeme rada za brend Bottega Veneta) uz nogometaša Raheema Sterlinga, glumicu Vanessu Redgrave i modela Lennona Gallaghera (sina frontmena grupe Oasis Liama ​​Gallaghera!). Svoje su mjesto u kampanji dobile i korejska glumica Jun Ji-hyun i model Liberty Ross.

Foto: Burberry

Foto: Burberry

Foto: Burberry

Osim što je brend odlučio pogled u budućnost predstaviti kroz suradnju sa spomenutim imenima nova era Burberryja obilježena je i novim logotipom čija su slova sada nešto izduženija, te suptilno zakrivljenija od onog donedavnog. Brend je također predstavio i redizajn znakića viteza na konju (The Equestrian Knight Device - EKD) koji nosi zastavu na kojoj piše "Prorsum" (lat. naprijed) a koji je prvi put predstavljen još 1901. a čiji je motiv bio ključni potpis za Burberry u periodu procvata svjetskih robnih kuća u 2000-ima, ali i onaj koji se posljednjih godina koristio izuzetno rijetko.

Burberry logo iz 1901. godine Foto: Burberry

Otkako je Daniel Lee službeno zamijenio Riccarda Tiscija na mjestu kreativnog direktora smjer se ove modne kuće snažno zakreće - kreativni direktor podizime sve potrebne korake kako bi se Burberry opet našao u modnom fokusu, a uz spomenute promjene za očekivati je i nove elemente dio strategije koji će u mjesecima pred nama oblikovati viziju brenda i dalje povezanu s nezaobilaznim tradicionalnim elementima.

Foto: Burberry

Foto: Burberry

Foto: Burberry

Očita najava novog smjera bio je i nedavni trenutak kada je Burberry je sklonio sav sadržaj s Instagrama te načeo pitanje što se dešava s brendom. Odgovor bez riječi dogodio se jutros kada je modni gigant iznova počeo dizati objave te otkrivati novu viziju brenda začinjenu prvom kampanjom pod kreativnim vodstvom Daniela Leeja.

Foto: Burberry

Foto: Burberry

Foto: Burberry

Jer Burberry je pionir luksuzne mode s jedinstvenim britanskim identitetom i predanošću kvaliteti, inovativnosti i kreativnosti, brend s bogatom poviješću i naslijeđem, izgrađenog na viziji osnivača, Thomasa Burberryja.