profinjeni xmas

Gucci & Home for the Holidays: Zaštitna lica ovogodišnje blagdanske kampanje su Tina i Solange Knowles

Kampanja podsjeća na važnost i ljepotu obiteljskih blagdanski trenutaka, a nas je posebno privukla i glazbena podloga, pjesma 'I Feel Love' slavne Blondie.
Foto: gucci

Blagdanske (modne) kampanje svojevrsne su modne poslastice koje se čekaju s nestrpljenjem, jer zanimljivo je iz godine u godinu pratiti estetiku kojom se privlači veliki globalno tržište. Tako je Gucci ove godine objavio holiday kampanju koja nas podsjeća na ljepotu druženja u kućnom ambijentu, a u kojoj su glavne uloge pripale Tini Knowles i Solange Knowles, Beyoncéinoj majci i sestri, koje su savršeno "ispričale" obiteljski trenutak koji ilustrira čaroliju blagdana, poručuju iz talijanske modne kuće.

Foto: gucci


Kampanja Home for the Holidays slavi jednostavne, ali dragocjene trenutke kraja godine. Gucci i nas poziva za luksuzni stol, u atmosferu ispunjenu smijehom, darovima i nezaboravnim trenucima, a samom estetikom i ova je Guccijeva kampanja nastavak odličnih kampanja objavljenih tijekom godine.

Foto: gucci

Foto: gucci
Foto: gucci


Uloga Tine Knowles, poznate po kulturnom utjecaju, uz Solange Knowles, umjetnicu i ikonu stila, pojačava sliku profinjenog, ali pristupačnog Božića. Modeli Yanii Gough i Kyn Doll također se pridružuju stolu, utjelovljujući raznolikost i univerzalnost blagdanske sezone, a ukupnim doživljajem Gucci se ne ograničava na promociju svoje kolekcije već naglašava važnost obiteljskih odnosa, u okruženju u kojem svaki detalj, od blještavog božićnog drvca do suptilno integriranih modnih dodataka, dočarava prepoznatljivu eleganciju brenda.

Foto: gucci

Foto: gucci

Foto: gucci

Od modnih komada tu je kultna Bamboo Bag, Gucci cipele Signoria, Horsebit 1955 ručna torbica, GG Marmont remen ali i najnovije kreacije s potpisom kreativnog direktora Sabata de Sarna, a ukupan dojam je zaokružen izvrsnom live verzijom pjesme slavne Blondie "I Feel Love".


Od Solange do Beyoncé, obitelj Knowles ima dugu vezu s Guccijem. Prošlog mjeseca Solange je nosila custom made Guccijevu haljinu na 13. godišnjoj LACMA Art+Film Gala u Los Angelesu a haljina je bila inspirirana Gucci Ancora Notte i prvom večernjom kolekcijom De Sarno.
Kampanju je režirao Marcell Rev, fotografirao Anthony Seklaoui, a kreativno vodstvo potpisuje Sabato De Sarno.