Reuse, Recycle, Reimagine

Zašto obožavamo Moschino: Revija za proljeće 2026. otkrila potpuno novo značenje riječi Niente i Fragile

Zabavna i tako playful moda, ali i moda koja šalje poruku.
Foto: Stefano RELLANDINI / AFP / Profimedia

Puno je razloga zašto se voli Moschino, a potvrda zašto je to jedan od najkreativnijih i najduhovitijih modnih brendova današnjice bila je i održana revija za proljeće/ljeto 2026. u sklopu milanskog Tjedna mode.

Adrian Appiolaza je predstavio kolekciju pod nazivom Niente. Talijanska riječ za ništa ovdje se može prevesti kao puno i svašta i odlična moda. Moschino, poznat po svom provokativnom i nepredvidivom pristupu modi, je poslužio priču o transformaciji i odgovornosti kroz moto Reuse, Recycle, Reimagine. Na pisti su obični, naizgled bezvrijedni materijali - vreće za krumpir, užad, karton - pretvoreni u statement komade, od odjeće do detalja i puno modnog humora.

Foto: / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Foto: - / Shutterstock Editorial / Profimedia

Taj mnogima omiljeni Moschino playful trenutak koji savršeno spaja smisao kreiranja i dosljednost brenda, na zabavan način poziva na zabavu ali i modnu održivost, a natpisi i motivi postaju dio statementa koji govori više od riječi.

Dovoljno da poželite novi Moschino t-shirt ili neku od najkul torbica, jer osim što ćete vašu osnovnu garderobu osvježiti kul modom vi ćete biti i jednim od ambasadora koji širi priču o dosljednosti brenda ne samo modi već i osviještenom stilu življenja.

Foto: / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Foto: / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Foto: / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Foto: / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Foto: / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Foto: / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Foto: / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Foto: / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Foto: / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Foto: / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Foto: / SplashNews.com / Splash / Profimedia