Nakon što je Gucci predstavio vlastiti kratki film, Jacquemus godinama gradi imidž kroz vizualne narative poput filmskih trailera, te činjenice da obožavamo mini filmove brenda Gentle Monster, s nestrpljenjem smo dočekali uradak kojim je Zara potvrdila i kako high street moda ulazi u novu fazu zanimljivog marketinga. Umjesto klasične kampanje, high street div predstavio je kratki modni film Le Diner, projekt koji oduševljava produkcijom, estetikom i glumačkom postavom.
Radnja filma smještena je u elegantni madridski restoran, gdje se naizgled obična večera pretvara u intimnu i pomalo misterioznu priču o nepoznatim ljudima, s dozom napetosti, film privlači činjenicom kako odjeća nije u prvom planu, kolekcija se ne objašnjava, opisuje, ona se doživljava.
Težinu projektu daje impresivna glumačka postava koju čine Rossy de Palma, Damson Idris, Dylan Penn, Diane Kruger i Vincent Cassel, dok režiju potpisuju Santos Bacana i Rogelio Gonzalez. Sve zajedno djeluje kao promišljen kreativni iskorak kojim Zara jasno poručuje da želi komunicirati na razini koja nadilazi standarde high street mode.
Ovakav format nije slučajan. Modni film postaje novo moćno poslovno i komunikacijsko sredstvo, jer omogućuje brendovima da se povežu s publikom emocionalno, a ne samo kroz cijenu i trend. U vremenu prezasićenosti sadržajem, upravo priča, atmosfera i kulturni kontekst postaju ono što razlikuje jedan brend od drugoga. Upravo se ovom temom bavi i novi broj magazina Storybook, u kojem teme i autori otkrivaju snagu filma u današnjem svijetu i koliko filmski formati utječu na brojne industrije.
Kroz analizu sličnih projekata, Storybook otvara pitanje kako se moda sve više pozicionira kao kulturni fenomen, a ne samo industrija proizvoda i zašto su ovakvi kreativni iskoraci ključni za budućnost velikih brendova.
Zarina nova kolekcija, najavljena filmom Le Diner, upravo dolazi u ponudu ali poruka koju ovaj projekt nosi daleko je dugoročnija. Moda više ne želi samo biti viđena, želi biti doživljena. A upravo taj zaokret, kako pokazuje i Storybook, definira novu eru modnog poslovanja.