Zara i film Le Dîner

Jeste li pogledali? Od lookbooka do filma, Zara i nova modna strategija, film kao odgovor na klasične kampanje

Kratki film Le Dîner pokazuje kako high street brendovi preuzimaju alate luksuzne mode, a o samoj temi pročitajte više u novom broju magazina Storybook.
Foto: zara

Nakon što je Gucci predstavio vlastiti kratki film, Jacquemus godinama gradi imidž kroz vizualne narative poput filmskih trailera, te činjenice da obožavamo mini filmove brenda Gentle Monster, s nestrpljenjem smo dočekali uradak kojim je Zara potvrdila i kako high street moda ulazi u novu fazu zanimljivog marketinga. Umjesto klasične kampanje, high street div predstavio je kratki modni film Le Diner, projekt koji oduševljava produkcijom, estetikom i glumačkom postavom.

Radnja filma smještena je u elegantni madridski restoran, gdje se naizgled obična večera pretvara u intimnu i pomalo misterioznu priču o nepoznatim ljudima, s dozom napetosti, film privlači činjenicom kako odjeća nije u prvom planu, kolekcija se ne objašnjava, opisuje, ona se doživljava.

ZARA presents "Le Dîner" Izvor: YouTube

Težinu projektu daje impresivna glumačka postava koju čine Rossy de Palma, Damson Idris, Dylan Penn, Diane Kruger i Vincent Cassel, dok režiju potpisuju Santos Bacana i Rogelio Gonzalez. Sve zajedno djeluje kao promišljen kreativni iskorak kojim Zara jasno poručuje da želi komunicirati na razini koja nadilazi standarde high street mode.

Foto: zara

Foto: zara

Foto: zara

Foto: zara

Ovakav format nije slučajan. Modni film postaje novo moćno poslovno i komunikacijsko sredstvo, jer omogućuje brendovima da se povežu s publikom emocionalno, a ne samo kroz cijenu i trend. U vremenu prezasićenosti sadržajem, upravo priča, atmosfera i kulturni kontekst postaju ono što razlikuje jedan brend od drugoga. Upravo se ovom temom bavi i novi broj magazina Storybook, u kojem teme i autori otkrivaju snagu filma u današnjem svijetu i koliko filmski formati utječu na brojne industrije.

Foto: Storybook

Kroz analizu sličnih projekata, Storybook otvara pitanje kako se moda sve više pozicionira kao kulturni fenomen, a ne samo industrija proizvoda i zašto su ovakvi kreativni iskoraci ključni za budućnost velikih brendova.

Zarina nova kolekcija, najavljena filmom Le Diner, upravo dolazi u ponudu ali poruka koju ovaj projekt nosi daleko je dugoročnija. Moda više ne želi samo biti viđena, želi biti doživljena. A upravo taj zaokret, kako pokazuje i Storybook, definira novu eru modnog poslovanja.