Za sve ljubitelje pomno osmišljenih hospitality projekata japanski brend NOT A HOTEL ima težinu. Osim što spaja kulturu, dizajn i inovativnost, a iza njega stoje suradnje s renomiranim imenima poput NIGO-a i Pharrella Williamsa, što dodatno naglašava njegovu povezanost s globalnom modnom i kreativnom scenom, ovaj brend potiče na razumijevanje uvođenja inovativnih koncepata. Do sada su se isticali projektom zajedničkog vlasništva luksuznih vila, s dizajnerskim potpisom, dostupnih za odmor samo ograničenom broju vlasnika.
Svaka vila je arhitektonsko djelo, često u suradnji s poznatim arhitektima, s naglaskom na privatnost, ekskluzivnost i vrhunsko iskustvo. Ovaj model privukao je publiku koja traži jedinstvenost i sofisticiran luksuz, ali nije zainteresirana za klasični hotelski smještaj. Sada, NOT A HOTEL širi svoj portfelj lansiranjem dviju novih hotelskih marki, HERITAGE by NOT A HOTEL i vertex by NOT A HOTEL, te tako ulazi u javni hotelski sektor, omogućujući široj publici da iskusi arhitektonsku izvrsnost i pažljivo dizajnirane prostore koji su do sada bili rezervirani samo za vlasnike vila.
HERITAGE je posvećen revitalizaciji povijesne arhitekture, spajajući tradiciju s modernim pristupom. Prvi projekt ove marke uključuje renoviranje bivšeg hodočasničkog smještaja u Tō-ji hramu u Kyotu, koji je upisan na UNESCO-v popis svjetske baštine. Cilj je očuvati autentičnost prostora dok se prilagođava suvremenim gostima, stvarajući jedinstveno iskustvo koje spaja kulturu, povijest i luksuz.
Vertex donosi futuristički, inovativni dizajn. Prvi hotel ove marke bit će u Okinawi, a projektira ga međunarodno poznata tvrtka Zaha Hadid Architects, što je njihov prvi hotelski projekt u Japanu. Hotel je zamišljen da “lebdi” iznad krajolika, integrirajući tehnologiju i prirodu na način koji minimizira ekološki utjecaj i pruža spektakularne poglede na ocean. Vertex simbolizira moderni luksuz orijentiran na iskustvo budućnosti, s naglaskom na dizajn, tehnologiju i održivost.
Ovaj strateški zaokret ima značajan utjecaj na tržište luksuznih hotela. NOT A HOTEL sada postavlja nove standarde konkurenciji, kombinirajući unikatnu arhitekturu, inovativan dizajn i kulturnu autentičnost. Detalji o otvorenjima ovih hotela bit će objavljeni uskoro, ali već je jasno da se radi o značajnom koraku za arhitekturu, turizam i luksuznu industriju u Japanu i svijetu.
Iz poslovnog smjera NOT A HOTEL-a možemo naučiti nekoliko važnih stvari - uspjeh dolazi iz spajanja tradicije i modernog, kao što HERITAGE čuva kulturnu baštinu, a Vertex donosi futuristički dizajn. Suradnje s kreativcima dokazuju koliko partnerstva mogu povećati utjecaj i prepoznatljivost, dok fokus na iskustvo još jednom potvrđuje da je u novoj eri luksuza doživljaj pojedinca uz etički i održivi pristup, najvažniji.