Aleksandra Dojčinović svoje je poklonike i posjetitelje prelaskom na koncept samostalnih revija od prve navikla na nešto posebno i unikatno, pa je odabir svake iduće, osim što se željno iščekuje, u isto je vrijeme i izazov i obveza. Odvesti sve na put, a istovremeno do maksimuma ispoštovati tradiciju i usput poslati snažnu sociološku pa na koncu i modnu poruku, sve je to dizajnerica uspjela u samo jednoj večeri, budući da je sve uzvanike povela na vožnju vlakom od Zapadnog do Glavnog kolodvora, koji je ovom prilikom postao modna pista i zabljesnuo u jednom sasvim novom svjetlu. Aleksandrina nova posveta Zagrebu vezana je, dakle, uz mjesto gdje su mnoga putovanja započinjala, ali i završavala još otkako je izgrađen davne 1890. godine. A to putovanje od Zapadnog do Glavnog kolodvora u sebi nosi višestruku simboliku. Osim što upozorava na probleme s kojima se u novijoj povijesti suočava željeznički promet u Hrvatskoj, to je Aleksandrino osobno, sasvim životno putovanje, budući da je to i njoj, prema vlastitom priznanju, prvo Hrvatskim željeznicama u životu. Zajednička je ovo priča i dviju tvrtki čija je poveznica trajnost i ustrajnost da u hrvatskoj svakodnevici ostvare svatko svoj san, Hrvatske željeznice već stoljeće i pol, a Lei Lou proteklo desetljeće. Kaže se da sanjati vlak simbolizira putovanje kroz život, a Aleksandra Dojčinović ovom je revijom napravila upravo to - otisnula se na put, zadržavajući ono najbolje iz povijesti svog brenda, nadograđujući ga novim i neviđenim, nezaboravnim trenucima koje je donijela ova večer na Glavnom kolodvoru. Kolekcija za nadolazeću jesen i zimu, dakle, kompleksna je do te mjere da poprilično odudara od Aleksandrinog prepoznatljivog rukopisa kojim je do sada ispisivala svoje kreacije. Najsuvremenija kolekcija do sada ne ide čak ni u korak s vremenom u kojem je predstavljena, već je sigurno barem nekoliko koraka ispred. Ogleda se to u tkaninama čija je tehnologija izrade vrlo složena, no to ne čudi, budući da dizajneričin prepoznatljivi perfekcionizam i vječna potraga za boljim i savršenijim, tkanine ionako čini glavnim 'raison d'etre' njezinog branda.
Kako izgleda kolekcija jesen/zima naomiljenije domaće dizajnerice?
Još iz kategorije