NAJLJEPŠA KOSA 90-IH: Tajnu svoje 'SVILENE GRIVE' Jennifer je ZAPAKIRALA u jedan proizvod koji čak nije ni toliko skup

Jennifer Aniston lansirala je novu liniju proizvoda za kosu u sklopu svog brenda 'LolaVie'.

Profimedia

Glumica Jennifer Aniston frizurom iz Prijatelja zarazila je dobar dio svjetske ženske populacije, a sad je odlučila podijeliti tajnu svoje svilene 'grive' sa svijetom. 

Nakon što je proteklog tjedna najavila novu liniju proizvoda za kosu na Instagramu, na stranici brenda koji je nazvala 'LolaVie' otkrila je i prvi proizvod - preparat za lakše raščešljavanje kose. Brend nosi Jenniferin nadimak 'Lola' te etiketu veganskog i 'cruelty-free' proizvoda.

Profimedia  Jennifer Aniston

Inače, proizvod koji je označen kao veganski ne sadrži sastojke životinjskog porijekla. U ovu kategoriju spadaju tvari kao što su to npr. želatina, kolesterol ili kolagen.

Druga kategorija obuhvaća sastojke poput meda, pčelinjeg voska ili mlijeka. Pojam veganskog proizvoda najčešće se koristi za proizvode koji uopće ne sadrže sastojke životinjskog porijekla. Što ne mora značiti da veganski proizvodi nisu testirani na životinjama. Prema tome veganski proizvod nije uvijek cruelty-free proizvod. Postoje mnoge tvrtke koje nude veganske kozmetičke proizvode koji su ujedno i cruelty-free proizvodi. Oni uvijek imaju certifikat koji to potvrđuje (primjerice oznaka zečića). Isto tako, postoje certifikati za veganske proizvode, piše Ecco Verde. S druge strane, 'cruelty free' proizvodi su oni kod kojih se ni u kojoj fazi razvoja proizvoda ne smiju se provoditi pokusi na životinjama. Proizvod može biti cruelty-free, dok istovremeno ne mora biti veganski. Tako proizvod koji nije testiran na životinjama može sadržati mlijeko ili med.

Jennifer Aniston od 90-ih godina prošlog stoljeća do danas pogledajte  našoj galeriji.

Jennifer je u razvoj brenda bila uključena od razvoja proizvoda do kreativnih smjernica i rješenja. Njezin se brend temelji na prirodnim sastojcima, uključujući, između ostalog, chia sjemenke, limun i keramide na bazi povrća, a ne sadrži konzervanse, sulfate, gluten, paraben i ftalate.

Cijena proizvoda za lakše raščešljavanje kose je 25 dolara, odnosno 158 kuna i navodno povećava sjaj kose i sprečava njezino lomljenje. Pored ovog proizvoda, Jenniferin brand uključuje i losione za tijelo, proizvode za lice, nokte i tijelo, gelove za tuširanje i kupke.