LJEPOTICA POKAZALA KAKO SE PHOTOSHOPIRA ZA DRUŠTVENE MREŽE: U trenu povećava grudi, stavlja lažne trbušnjake...

Huda Kattan, influencerica i vlasnica poznatog brenda 'Huda Beauty' tvrdi da joj je dosta prevelikog uređivanja fotografija i korištenja filtera.

Instagram

Huda Kattan je osnivačica popularne brenda kozmetike 'Huda beauty'.

Nedavno je odlučila postati transparentna što se tiče upotrebe photoshopa i filtera na vlastitim fotografijama. Objavila je tako video u kojem pokazuje cijeli postupak uređivanja fotografije, od retuširanja lica do povećanja grudi i stavljanja lažnih trbušnih mišića.

'Dosta mi je 'over-editinga', photoshopa i ne pokazivanja stvarnog izgleda. Ovo je ne tako savršena fotografija s našeg snimanja za GloWish kampanju i mislila sam da bi bilo jako zanimljivo pokazati vam kako bi izgledalo da smo odabrali koristiti photoshop i prodavati nerealne standarde ljepote.'

Hudini pratitelji većinom u pozitivno reagirali i pohvalili Hudin postupak, kao i njezin prirodan, neretuširan izgled.

37-godišnja make up blogerica ne želi da ova ideja ostane samo na njoj, već da i druge influencerice i beauty brendovi naglase kad su njihove fotografije poboljšane i obrađene. Vjeruje da se bez toga ljudima prodaju 'laži', koje mogu imati i štetan utjecaj na samopouzdanje i samopoštovanje mladih ljudi koji najviše prate takav sadržaj.

Huda je u videu na Instagramu priznala da joj je 'dosta filtera i uređivanja fotografija jer su standarde ljepote odveli u nešto posve nerealistično.'

'Kad ćemo početi biti stvarni i realni? Ja bih se sigurno bolje osjećala kad bih na društvenim mrežama vidjela obavijest da je fotografija uređivana', nadodala je. Huda je pojasnila kako nema problem s upotrebom filtera općenito, već samo kad se koriste do te mjere da je osoba neprepoznatljiva. Trenutak u kojem se zbog filtera počnu stvarati ‘nerealni i nezdravi standardi ljepote', tad treba reagirati. Smatra da se to događa upravo sada te se obvezala na društvenim mrežama objavljivati fotografije na kojima je naznačeno da su obrađivane ili da su korišteni filteri, a na Instagram profilu svoje nove linije njege kože, Wishful Skincare, objavljuje samo čiste fotografije bez ikakvih filtera i dorada.

Instagram 

Ljepota je alat za osnaživanje, a ne da se koristi samo za profit i promociju, dok se njena pozitivna moć i utjecaj ignorira. Industrija ljepote predugo se koristila za profitiranje od ljudskih nesigurnosti, a filteri i retuširane fotografije velik su dio toga.

I sama Huda priznaje da je i ona dio problema, zbog korištenja botoxa i filera, ali da sad želi biti dio rješenja. Sad je odlučila progovoriti jer je vrijeme da se 'ovome stane na kraj i da prestanemo previše razmišljati o tome kako izgledamo na fotografijama.' Huda je među rijetkim influencerima koja se odlučila na ovakav potez, a možda i prekasno jer su društvene mreže preplavljene ovim problemom, što su mnogi istaknuli, no Huda zasad ostaje vjerna svom obećanju.

U našoj fotogaleriji pogledajte više Hudinih obrađenih i #nofilter fotografija.