BESPLATNO I POTREBNO: Od ovih 15 minuta kod frizera zaziru mnogi klijenti, no nipošto ne bi trebali

Vlasnica poznatog lanca frizerskih salona Studio Marcela, Jadranka Pezo, za Story.hr otkriva sve što trebate znati o konzultacijama koje ne biste smjeli preskakati.

Instagram (@neginmirsalehi)

Jeste li ikada bili na konzultacijama kod svog frizera?

Ako je odgovor negativan, danas ćemo vam otkriti zašto jako griješite po tom pitanju. Preciznije, odgovore smo potražili kod stručnjakinje i vlasnice poznatog lanca frizerskih salona Studio Marcela, Jadranke Pezo.

Brojne žene se dolaskom novog godišnjeg doba odlučuju za beauty promjenu, no prije nego se odlučite za neku od hit nijansi jeseni ili rez, saznajte što obavezno morate pitati svog čarobnjaka za kosu.

Story: Što je konzultacija i zašto je važna?

Konzultacija je razgovor u kojem se klijent savjetuje s frizerom o svojoj kosi o eventualnoj promjeni frizure ili boje. Ovakva vrsta savjetovanja odvija se gotovo odmah pri dolasku klijenta u salon i posebno je bitna kada netko po prvi put dolazi u salon.

U konzultaciji se klijenta upućuje i u koncept rada u 'Studiu Marcela' te mu se daje do znanja kako su njegove želje važne, kako uvijek poštujemo klijentovo mišljenje i da nas zanima kakvu promjenu želi napraviti na svojoj kosi. S druge strane, stilistima je bitna konzultacija kako bi u 15 minuta mogli procijeniti u kakvom je stanju klijentova kosa, može li izdržati proces promjene, koliko će tretmana trebati napraviti da se dođe do željenog cilja te kako će ta promjena izgledati. Upoznajući nas, svaki klijent stječe povjerenje, a frizer promatra karakter i stil klijenta.

Story: Kako klijenti prihvaćaju savjetovanje?

Kada preko telefona spomenemo da je potrebno savjetovanje prije bilo kakvog makeovera osjeti se lagani grč kod klijenata jer zapravo ne znaju što ih čeka. Konzultacije su potpuno besplatne i služe da unaprijednimo rutinu njege kose, preporučimo odgovarajuće Silky Technobasic preparate, objasnimo kako se koji preparat koristi i koliko često. Kroz razgovor se klijenti lagano opuštaju i uvijek dobivamo pozitivan feedback. Već kod drugog klijentovog dolaska zapažamo da klijenti dolaze opušteni i spremni na novi razgovor i promjenu željni novih informacija vezanih za stanje i zdravlje svoje kose.

Story: Kako se pripremiti za dolazak kod frizera prilikom kojeg klijent želi promjenu na kosi?

Kod savjetovanja je poželjno da klijent donese sliku koja otprilike prikazuje promjenu koju želi napraviti na kosi. Tada će frizer lakše prepoznati što klijent traži i lakše mu objasniti specifičnosti takve frizure ili tehnike bojanja. Frizerima je normalno da se klijenti ne znaju izraziti kao profesionalci i da im je teže riječima objasniti što bi stvarno željeli. Fotografijama se lakše može predočiti što bi htjeli ili što uistinu ne bi željeli. U našim salonima fotografije su dobrodošle.

Bitno je i da klijent posluša upute stilista o održavanju nove boje ili frizure, pravilno koristi preporučene preparate jer je samo zdrava kosa i lijepa kosa, zaključuje Jadranka.