Kim Kardashian prešla je dug put od dana koje je provela kao pomoćnica Paris Hilton. Isto bi se moglo reći i za ostatak njezine slavne obitelji.

Jer sada, više od desetljeća nakon emitiranja prve epizode Keeping Up with the Kardashians, jasno je da osobni poslovni pothvati i sporedne razmirice svake reality zvijezde imaju mogućnost donijeti veliku zaradu. I dok su neki od tih pothvata bili vrlo dobri, drugi, osobito raniji pokušaji, to baš i nisu bili.

Kim Kardashian bila je pomoćnica Paris Hilton
Instagram 

Donosimo najuspješnije tvrtke u vlasništvu Kardashian-Jenners kako biste saznali tko je najbolji poslovni mozak klana.

1. Kim Kardashian: Skims – 3,2 milijarde američkih dolara

Voljeli je ili mrzili, teško je poreći da je Kim Kardashian uspješna kao poduzetnica, velikim dijelom zahvaljujući svom brendu odjeće za oblikovanje Skims, čija je vrijednost nedavno udvostručena i sada vrijedi nevjerojatnih 3,2 milijarde američkih dolara. Nakon pokretanja poslovanja 2019., 41-godišnjakinja je postigla da njezina tvrtka postane sve snažnija, a od kraja 2021. učvrstila je njezin status milijarderke.

Među vrhuncima dosadašnje Kimine poslovne karijere je činjenica da je Skims uspio prestići svog glavnog rivala Spanxa, a kada je tvrtka surađivala s Fendijem, njezini su proizvodi rasprodani u roku od 60 sekundi. Skims se također udružio s timom SAD-a na Olimpijskim igrama u Tokiju kako bi dizajnirao ekskluzivni asortiman za sportaše ove zemlje.

Bila je tu i kampanja Victoria's Secret supermodela o kojoj se mnogo pričalo s Tyrom Banks, Alessandrom Ambrosio, Candice Swanepoel i Heidi Klum. Iz svega se može zaključiti kako njezin vodeći brend postaje sve veći i veći.

Kim Kardashian je najuspješnija članica obitelji
Profimedia 

2. Kim Kardashian: Skkn by Kim (bivši KKW Beauty i KKW Fragrance) – milijardu dolara?

KKW Beauty i KKW Fragrance prestali su s radom 2021. godine, navodeći da će ponovno lansirati proizvode pod novim imenom uz globalni beauty brand Coty. I tako je konačno došao dugo očekivani dan, a Skkn Beauty je ušao na tržište 21. lipnja. Vrhunska kolekcija za njegu kože usredotočena je na devet proizvoda čiji kompletni set košta gotovo 700 dolara. 'Rad s nekim od vrhunskih dermatologa i estetičara tijekom godina dao mi je nevjerojatnu priliku da učim iz njihove stručnosti i znala sam da moram podijeliti svoje znanje', rekla je reality zvijezda u izjavi za medije.

Prije rebrendiranja, drugi najunosniji posao mogula ljepote (bivši KKW Beauty) bio je procijenjen na milijardu dolara, prema Business Insideru. Kardashian je 2020. prodala 20 posto tvrtke Cotyju za 200 milijuna dolara.

Službena procjena tvrtke od njezina ponovnog pokretanja još nije poznata, ali sudeći prema uspjehu prethodnika, Kardashian će vjerojatno iz toga jako dobro proći. Ipak, oni s jako dugim sjećanjem znat će da je Skkn još uvijek daleko od Kiminog prvog prodora na tržište kozmetike s prilično jeftinom linijom Kardashian Beauty iz 2012. godine.

3. Kylie Jenner: Kylie Cosmetics – 600 milijuna dolara

Najmlađa članica obitelji brzo se pridružila redovima vrhunskih poduzetnica klana Kardashian-Jenner kada je 2015. pokrenula Kylie Cosmetics. Njezin ultra uspješan Instagram račun – koji trenutno ima 352 milijuna pratitelja – oduvijek je bio odličan kanal za promociju proizvoda, posebno kada je u pitanju make up, s kompletima za usne njezine tvrtke koji su rasprodani u roku od nekoliko sekundi nakon što ih je objavila na Instagramu.

2020. godine prodala je 51 posto svojih dionica Cotyju, uštedjevši 540 milijuna dolara prije oporezivanja, a sada posjeduje oko 44 posto. Iako ju je Forbes optužio da je povećala svoju neto vrijednost, publikacija još uvijek procjenjuje njezinu vrijednost na silnih 600 milijuna dolara.

Kylie Jenner pokrenula Kylie Cosmetics
Profimedia 

4. Kylie Jenner: Kylie Skin – 16 milijuna dolara

Kylie Jenner trenutno posjeduje većinu brendova od svih u obitelji. Njezina linija za njegu kože, koja promiče proizvode bez okrutnosti prema životinjama, veganske, bezglutenske, bez parabena, sulfata i dermatološki testirane proizvode, možda se ne može usporediti s bogatstvom njezinog poslovanja s šminkom, ali nije loše. Net Worth Spot tvrdi da je Kylie Skin procijenjen na oko 16 milijuna američkih dolara. Njezini drugi brendovi – Kylie Swim i Kylie Baby – trenutno nemaju procjene… ali imaju kultne sljedbenike.

Kozmetika Kylie Jenner ima brojne sljedbenike
Instagram 

5. Kris Jenner: Jenner Communications – 190 milijuna dolara

Mozak koji stoji iza cijelog uspjeha hollywoodskog realityja, Kris Jenner, vrijedi ogromnih 190 milijuna dolara, navodi Newsweek. Puno manje poznat od projekata njezinih kćeri, točan rad Jenner Communications ostaje nejasan, a jedan novinar za Betches ga je čak nazvao 'tajnim' poslom. Prema svojoj LinkedIn stranici, tvrtka za izvedbene umjetnosti osnovana je 2007. godine i ima manje od 10 zaposlenih.

Kris Jenner vodi Jenner Communications
Instagram 

6. Kourtney Kardashian: Poosh – 15 milijuna dolara

Net Worth Spot procjenjuje da Kourtneyin Poosh vrijedi 15 milijuna američkih dolara na temelju njegovih profila na društvenim mrežama i dosadašnje prodaje, ali neki nagađaju da vrijedi puno više. Prema web stranici Poosh, njezina je misija 'obrazovati, motivirati, kreirati i promovirati moderan način života, koji je dostupan svima'.

7. Khloé Kardashian: Good American – 12 milijuna dolara

Australska web stranica News izvještava da američka linija trapera Khloé Kardashian, koja je osnovana s Emmom Grede, koja je i izvršna direktorica tvrtke, vrijedi oko 12,7 milijuna dolara. Iako je imala prilično negativan publicitet zahvaljujući nizu loših recenzija na web stranici za transparentnost poslodavaca Glassdoor, 'all-inclusive' tvrtka i dalje doživljava eksplozivan rast, prema intervjuu koji je Grede dala za WWD.

Tvrtka Khloé Kardashian dobro zarađuje unatoč negativnom publicitetu.
Instagram 

 Više fotografija klana Kardashian pogledajte u galeriji.

Profimedia, Instagram Klan Kardashian zarađuje milijarde