Maleni Archie već ide na terapije

Meghan i Harry žele da im dijete bude natprosječno

Meghan Markle maknula svoje ime iz rodnog lista sina Archieja
Foto: Profimedia

'Odbjegli' kraljevski par, 39-godišnja Meghan Markle i njezin tri godine mlađi suprug, princ Harry, odavno su angažirali tim pomoćnika za njihovog jednogodišnjeg sina Archieja, a sada se tim proširio i na stručnjake koji rade s dječakom, jer mu njegova majka želi osigurati natprosječan razvoj, izjavio je neimenovani izvor za New Idea.

'Meghan je već uključila nutricioniste i dadilje u njegov razvoj, ali sada s njim radi i tim stručnjaka za ponašanje djece, od radnih terapeuta preko fizioterapeuta, pa čak i logopeda. Svi su angažirani kako bi majka i otac bili sigurni da im dijete napreduje natprosječnom brzinom', kazao je izvor. 'Harry je mislio da je sve to previše dok nije vidio radnog terapeuta kako s Archiejem radi na osjetilnim percepcijama i motoričkim sposobnostima. Meghan mu želi omogućiti sve najbolje kako bi odmalena postizao iznadprosječne rezultate', dodao je. 

Foto: Profimedia

Ipak, nisu svi impresionirani načinom odgoja jednogodišnjeg Archieja. Kraljevski komentatori takvu su odluku ocijenili problematičnom. 'Za člana kraljevske obitelji koji se odmaknuo iz središta pozornosti i trudi se da ne bude u stalnom medijskom fokusu, moglo bi se reći da ipak radi kontra takve odluke', tvrdi kraljevski biograf Duncan Larcombe.

'Mislim da je Harryjeva i Meghanina odluka o načinu odgoja djece njihova privatna stvar, ali ako ste već odlučili ući u komercijalni svijet i svoje dijete smjestiti u tu istu arenu, onda ne možete očekivati da se neće razgovarati o tome', komentirao je kraljevski stručnjak Russell Myers.

Kraljevska dopisnica Vanity Faira, Katie Nicholl, također je komentirala taj potez vojvotkinje od Sussexa i njezinog supruga, poručujući kako će ljudi zauzeti stav da slavni roditelji iskorištavaju Archieja kako bi dodatno unovčili svoj biznis.

Podsjetimo, Meghan i Harry napustili su Veliku Britaniju s idejom da žive mirnijim životom, ali su morali okrenuti ploču kako bi osigurali egzistenciju. Stoga su pokrenuli vlastitu producentsku kuću Archewell koja će proizvoditi dokumentarne filmove za Netflix i podcaste za platformu Spotify. Ugovori su vrijedni više stotina milijuna dolara.