Otkako su se odrekli kraljevskih dužnosti i preselili se iz Velike Britanije u Kaliforniju, princ Harry i bivša glumica Meghan Markle jako su angažirani u sklapanju partnerstva koja su usredotočena na socijalni rad. Najprije su osnovali neprofitnu zakladu Archewell, a sada su otišli korak dalje. Obznanili su sklapanje višegodišnjeg globalnog partnerstva Archewella s tvrtkom Procter & Gamble, javlja magazin People.
'U fokusu partnerstva bit će ravnopravnost spolova, stvaranje inkluzivnog internetskog prostora te mogućnost oporavka nakon poteškoća kroz sportske aktivnosti', stoji u priopćenju neprofitne organizacije. Harry i Meghan sklopili su partnerstvo s tvrtkom koju je 39-godišnjakinja kontaktirala dok je još bila maloljetna, nakon što je vidjela njihov oglas za deterdžent za pranje suđa u kojem je stajalo: 'Žene se diljem Amerike bore protiv masnih lonaca i tave'.
'Imala sam 11 godina kada sam vidjela tu reklamu. Smatrala sam kako je jako seksistička', rekla je Meghan tijekom panel rasprave za Međunarodni dan žena prije dvije godine. 'Iskreno, u tim godinama nisam ni znala što znači seksizam. Jednostavno me pogodilo i nešto mi je govorilo da nije u redu', dodala je.
Smatrala je kako se tako nešto ne smije govoriti, jer pranje posuđa nije samo ženski posao. Potom je velikoj kompaniji poslala pismo da promijene taj dio reklame u 'ljudi diljem Amerike bore se s prljavim suđem'. Uspjela je u svom naumu i reklama je izmijenjena. Istaknula je kako se u gotovo svakoj trećoj reklami kaže nešto što može povrijediti nečije osjećaje.
Sada će kroz partnerstvo zaklade Archewell i tvrtke Procter & Gamble nastojati izgraditi pravedniju budućnost za žene i djevojke. Osim ove suradnje, Harry je sa 67-godišnjom voditeljicom Oprah Winfrey odlučio surađivati na dokumentarnoj seriji koja se bavi mentalnim zdravljem, za streaming uslugu Apple TV+.